Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

... så det är inte träning utan snarare en "simpromenad"?

haha, o de glömde du o nämna Torbjörn? Du verkar ju vara västa simmaren. E det din bästa sport av de tre? (eller favvo?)

Tack Christer! Jag är faktiskt rätt sugen på att ställa upp, men vet inte om ja vågar, eller om ja tar mig för mkt "vatten över huvud

Torbjörn är f.d. elitsimmare och innehar väl fortfarande något svenskt mastersrekord (~veteran) i fjäril eller så...

Ahhh..det förklarar saken! 🙂

Jag gjorde ungefär som du Karin.

Jag lärde mig simma 4000m i ett sträck, crawl.
Jag cyklade ett 15 milapass på cykel.
Jag ett sprang 33km pass.
Jag ställde upp i en triathlontävling i motionsdistansen 0,4-20-5 km.
Jag körde Kalmar triathlon ironmandistan

BRA jobbat, Karin! Från klarhet till klarhet 🙂

Jag är så imponerad av er alla......börjar smått fundera på en dylik tävling. Ska läsa in mig på era inlägg i denna gruppen - letar "mini"-tävling för en enkel motionär som jag. Tips emottages tacksamt (t+

Det är bara att välja valfri tävling i tävlingsprogrammet på förbundets hemsida. Än är dock inte så många tävlingar inlagda.
http://www.svensktriathlon.org/

Strålande, tack Fredrik!

Karin (och ni andra som funderar), jag tycker du ska vara tillräckligt "galen" och satsa på Kalmar! 🙂 Så galen var nämligen jag i somras och det var bland det roligaste jag varit med om! För egen del hade jag aldrig sprungit marathondistans innan, men k

Caroline, IM-maran är svår, oavsett om man har sprungit en massa "vanliga" maror innan. Imponerande debut! Du skall väl vara med i sommar också?