Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 14:15använd tungan bara.
använd tungan bara.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 17:18Nån som kan tipsa om bra simglasögon av hög kvalité som sitter skönt och inte läcker in vatten? Har problem med att mina nuvarande läcker in vatten ibland.
Nån som kan tipsa om bra simglasögon av hög kvalité som sitter skönt och inte läcker in vatten? Har problem med att mina nuvarande läcker in vatten ibland.
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 19:07Jag har kört vintern i ett par Nordic racer och de har fungerat kanon. Nackbandet blev lite torrt i slutet.
http://fenvalter.se/produkter.php?show=176Bytte nu till Nordic racer 2 och den sitter lika bra som den första med silikonkant och antifog som jag
Jag har kört vintern i ett par Nordic racer och de har fungerat kanon. Nackbandet blev lite torrt i slutet.
http://fenvalter.se/produkter.php?show=176
Bytte nu till Nordic racer 2 och den sitter lika bra som den första med silikonkant och antifog som jag
Quote from j sollerman on 6 July 2010, 20:04Malmstens monterbara, billigare och bättre blir de inte
Malmstens monterbara, billigare och bättre blir de inte
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 20:47Jag håller med Kalle, Malmstens monterbara är bra, men de kräver lite tillvänjning. I början känns det hårt att inte ha någon silikonlist.
Men det tätar bra ändå och de är så billiga att det går att byta ofta.
Jag håller med Kalle, Malmstens monterbara är bra, men de kräver lite tillvänjning. I början känns det hårt att inte ha någon silikonlist.
Men det tätar bra ändå och de är så billiga att det går att byta ofta.
Quote from Elias Engqvist on 6 July 2010, 20:50Nja, malmsten trycker för mycket runt mina ögon iaf så jag har svårt att se - kan det bero på att jag har linser?
Iaf har jag köpt ett par Orca - vet inte vad modellen heter (med utbytbara band över näsan) och dom är fantastiska - jag har aldrig sett så
Nja, malmsten trycker för mycket runt mina ögon iaf så jag har svårt att se - kan det bero på att jag har linser?
Iaf har jag köpt ett par Orca - vet inte vad modellen heter (med utbytbara band över näsan) och dom är fantastiska - jag har aldrig sett så
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 21:30Det är helt individuellt vilka glasögon som passar. Man måste prova. Att ett par glasögon sitter bra på någon annan saknar betydelse.
Det är helt individuellt vilka glasögon som passar. Man måste prova. Att ett par glasögon sitter bra på någon annan saknar betydelse.
Quote from Håkan Öhling on 6 July 2010, 21:37Om Malmsten sitter för hårt runt ögonen så beror det på att du har bandet för hårt runt huvudet. Se till att passformen är perfekt mellan ögonen. Det får man genom att vrida det ena glaset tills snöret mellan får perfekt längd. Experimentera fram och till
Om Malmsten sitter för hårt runt ögonen så beror det på att du har bandet för hårt runt huvudet. Se till att passformen är perfekt mellan ögonen. Det får man genom att vrida det ena glaset tills snöret mellan får perfekt längd. Experimentera fram och till
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 21:43Första gången jag skulle börja simma i bassäng så hade jag inga glasögon utan köpte ett par som de hade bakom disken. Hade lite val, samma pris på alla och jag valde ett par av märke BECO. Ingen aning om kvalité eller dylikt men de kostade 80:- och tja, h
Första gången jag skulle börja simma i bassäng så hade jag inga glasögon utan köpte ett par som de hade bakom disken. Hade lite val, samma pris på alla och jag valde ett par av märke BECO. Ingen aning om kvalité eller dylikt men de kostade 80:- och tja, h
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 21:47Håller med om Malmstens monterbara, grymt bra! Men vill inte få en smocka på dem i en masstart. Har just skaffat ett par Blue Seventy Vision som komplement som är otroligt sköna och sitter som en smäck.
Håller med om Malmstens monterbara, grymt bra! Men vill inte få en smocka på dem i en masstart. Har just skaffat ett par Blue Seventy Vision som komplement som är otroligt sköna och sitter som en smäck.