Quote from j sollerman on 6 July 2010, 22:50Det tar ett tag att vänja sig med Malmsten. Mitt första par va ett par med spegelglas men dom har jag inte vant mig vid än, iaf inte i bassäng. Nu kör jag med ofärgade, kanske inte lika snygga men fan vad dom är snabba 😉 Jag har mina riktigt tight, så de
Det tar ett tag att vänja sig med Malmsten. Mitt första par va ett par med spegelglas men dom har jag inte vant mig vid än, iaf inte i bassäng. Nu kör jag med ofärgade, kanske inte lika snygga men fan vad dom är snabba 😉 Jag har mina riktigt tight, så de
Quote from Funbeat user on 6 July 2010, 23:49Där har du rätt JO
Inge kul att få en smäll på dem, då finns det andra, större och med mer dämpning som är mycket behagligare och som även funkar bra i bassäng.
Där har du rätt JO
Inge kul att få en smäll på dem, då finns det andra, större och med mer dämpning som är mycket behagligare och som även funkar bra i bassäng.
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 08:59Mina första var ett par Tyr av okänd modell. De fungerade kanonbra i 1.5 år, sen gick näsbryggan av. Aldrig imma, aldrig läckage.
Då provade jag fakirbågarna från Malmsten, som antingen sitter hårt som fan eller inte alls. Ont både när dom sitter på och
Mina första var ett par Tyr av okänd modell. De fungerade kanonbra i 1.5 år, sen gick näsbryggan av. Aldrig imma, aldrig läckage.
Då provade jag fakirbågarna från Malmsten, som antingen sitter hårt som fan eller inte alls. Ont både när dom sitter på och
Quote from Funbeat user on 7 July 2010, 11:31Jag hade ett par malmstens monterbara förut och dom satt hyfsat skönt och läckte inte, men dom immade igen som f-n. Nu har jag en modell med större glas från arena och dom immar inte men dom läcker ofta när jag vrider på huvudet och man får ont runt ögone
Jag hade ett par malmstens monterbara förut och dom satt hyfsat skönt och läckte inte, men dom immade igen som f-n. Nu har jag en modell med större glas från arena och dom immar inte men dom läcker ofta när jag vrider på huvudet och man får ont runt ögone
Quote from ellen olsson on 7 July 2010, 11:33Jag har ett par Diana som funkar klockrent. Malmsten sitter bra men jag får ont av dem.
Jag har ett par Diana som funkar klockrent. Malmsten sitter bra men jag får ont av dem.
Quote from j sollerman on 7 July 2010, 12:32Dyrare modeller har inte bättre än billigare. Vi har alla olika form på huvudet. Du får nog helt enkelt testa dig fram.
Dyrare modeller har inte bättre än billigare. Vi har alla olika form på huvudet. Du får nog helt enkelt testa dig fram.