Quote from Funbeat user on 13 July 2009, 19:31Tack för all hjälp. Nu är det bara att sålla bland alla svaren och försöka hitta några som passar mig. Tack. (t+)
Tack för all hjälp. Nu är det bara att sålla bland alla svaren och försöka hitta några som passar mig. Tack. (t+)
Quote from Håkan Öhling on 14 July 2009, 16:28Pst: Zandra, läs mitt inlägg ovan - bara att justera avståndet mellan ögonen genom att vrida ena ögat ett varv i taget tills det är perfekt avstånd!
Pst: Zandra, läs mitt inlägg ovan - bara att justera avståndet mellan ögonen genom att vrida ena ögat ett varv i taget tills det är perfekt avstånd!
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 16:37Jag är ju goggle:oman och har avverkat alldeles för många simgoggles i jakten på den perfekta passformen.
Förutom AquaSphere Kaiman (juniorsize :-)) så är det nog bara såna där monterbara som passar (Malmstens). Jag har dock skippat snöret och istället
Jag är ju goggle:oman och har avverkat alldeles för många simgoggles i jakten på den perfekta passformen.
Förutom AquaSphere Kaiman (juniorsize :-)) så är det nog bara såna där monterbara som passar (Malmstens). Jag har dock skippat snöret och istället
Quote from Funbeat user on 14 July 2009, 21:02Torbjörn - tack för tipset!
Och detsamma till Cecilia, plastgrunkan är inte skön nånstans...
Torbjörn - tack för tipset!
Och detsamma till Cecilia, plastgrunkan är inte skön nånstans...
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 13:28Torbjörn, detta låter som självmord: "...bara att justera avståndet mellan ögonen genom att vrida ena ögat ett varv i taget tills det är perfekt avstånd!".
Torbjörn, detta låter som självmord: "...bara att justera avståndet mellan ögonen genom att vrida ena ögat ett varv i taget tills det är perfekt avstånd!".
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 13:30Efter ett par varv får man ett perfekt ögonmått.
Efter ett par varv får man ett perfekt ögonmått.
Quote from Håkan Öhling on 15 July 2009, 16:12Niklas, tänkte när jag skrev det att gick att missuppfatta, men jag tänkte att alla här på FB verkar klara lite språkliga utmaningar...
Niklas, tänkte när jag skrev det att gick att missuppfatta, men jag tänkte att alla här på FB verkar klara lite språkliga utmaningar...
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 22:36Min superbra swedish style simglasögon (alltså tävlingssimmarglasögon utan gummi) råka ut för det enda egentliga orsaken till att man eventuellt vill byta ut swe style glasögon och det var att gummit runt huvudet tog slut eller gav upp. Lösningen var att
Min superbra swedish style simglasögon (alltså tävlingssimmarglasögon utan gummi) råka ut för det enda egentliga orsaken till att man eventuellt vill byta ut swe style glasögon och det var att gummit runt huvudet tog slut eller gav upp. Lösningen var att
Quote from Funbeat user on 15 July 2009, 22:40Men Torbjörn, det var väl inte så begåvat. Du visste ju att jag håller till här:-D
Men Torbjörn, det var väl inte så begåvat. Du visste ju att jag håller till här:-D
Quote from Funbeat user on 16 July 2009, 13:14Just my 5 cents...
Det beror väl lite på vad man skall använda dem till? Simmar man bara i bassäng funkar det utmärkt med ett par Malmstens, själv har jag dock ett par lite bekvämare speedos. Men, skall man simma i havet så tycker jag att AquaSphere funk
Just my 5 cents...
Det beror väl lite på vad man skall använda dem till? Simmar man bara i bassäng funkar det utmärkt med ett par Malmstens, själv har jag dock ett par lite bekvämare speedos. Men, skall man simma i havet så tycker jag att AquaSphere funk