Quote from Guest on 30 June 2011, 16:09Hej!
Har precis skaffat mig min första våtdräkt, en 2XU T:2. Jag tycker dräkten sitter bra i ben, armar, axlar. Känns ganska tajt men ändå lätt och fin när jag rör mig i den, den sluter väldigt väl tätt om halsen. Mina mått och vikt ligger klockrent enli
Hej!
Har precis skaffat mig min första våtdräkt, en 2XU T:2. Jag tycker dräkten sitter bra i ben, armar, axlar. Känns ganska tajt men ändå lätt och fin när jag rör mig i den, den sluter väldigt väl tätt om halsen. Mina mått och vikt ligger klockrent enli
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 16:19Ge det två tre veckor för att vänja dig, så kommer du nog inte att t änka på det längre
Ge det två tre veckor för att vänja dig, så kommer du nog inte att t änka på det längre
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 20:50Första gångerna känns det precis så, speciellt om man inte fått på den tillräckligt. Dra upp den ordentligt och se till att du får mycket material runt axlarna. Du ska inte bekymra dig om det skulle visa sig att den ser lite kort ut runt armar och ben.
J
Första gångerna känns det precis så, speciellt om man inte fått på den tillräckligt. Dra upp den ordentligt och se till att du får mycket material runt axlarna. Du ska inte bekymra dig om det skulle visa sig att den ser lite kort ut runt armar och ben.
J
Quote from Funbeat user on 30 June 2011, 21:35Håller med ovanstående. Väldigt mycket en vanesak. Jag känner av det de första passen varje år, men det släpper fortare och fortare 🙂
Håller med ovanstående. Väldigt mycket en vanesak. Jag känner av det de första passen varje år, men det släpper fortare och fortare 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 01:48Simmar ni fortare i våtdräkt utomhus än i poolen på badhuset? Crawlar 3000m på ca 57min i 25m bassäng och funderar på vilken tid man skall räkna på i Vansbro?
Simmar ni fortare i våtdräkt utomhus än i poolen på badhuset? Crawlar 3000m på ca 57min i 25m bassäng och funderar på vilken tid man skall räkna på i Vansbro?
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 07:31Peter, har du våtdräkten i 25:an?
Sen kan vansbro skilja sig mycket från år till år beroende på hur strömt det är. Kan tänka mig att det skulle kunna skilja 5 min för mig beroende på strömmarna. Dock räknas Vansbro som snabb.
Peter, har du våtdräkten i 25:an?
Sen kan vansbro skilja sig mycket från år till år beroende på hur strömt det är. Kan tänka mig att det skulle kunna skilja 5 min för mig beroende på strömmarna. Dock räknas Vansbro som snabb.
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 07:34I 25:an är det bara badbyxor 🙂
I 25:an är det bara badbyxor 🙂
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 08:45Om du är som de flesta skulle jag tippa på 50-55 min på Vansbro
Om du är som de flesta skulle jag tippa på 50-55 min på Vansbro
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 09:15Jag skulle tipsa om att träna utomhus i våtdräkt innan Vansbro... Annars kan det ta betydligt längre tid
Jag skulle tipsa om att träna utomhus i våtdräkt innan Vansbro... Annars kan det ta betydligt längre tid
Quote from Funbeat user on 1 July 2011, 09:54Håll dig långt ut i vattnet första 2 km när det är medströms och närmast kanten sista km då det är motströms...
Håll dig långt ut i vattnet första 2 km när det är medströms och närmast kanten sista km då det är motströms...