Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 17:00Får ni på dräkten själva? Fick min efterlängtade i veckan.
Den sitter fasligt tight och jag kan kanske få igen den själv
men med tanke på "glipan" över ryggen är det mest skonsamt
för dräkten att få hjälp.
(Min erfarenhet från dykning är att prylarna hål
Får ni på dräkten själva? Fick min efterlängtade i veckan.
Den sitter fasligt tight och jag kan kanske få igen den själv
men med tanke på "glipan" över ryggen är det mest skonsamt
för dräkten att få hjälp.
(Min erfarenhet från dykning är att prylarna hål
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 17:49På två försök har jag hittills inte fått på den helt själv :/ Precis som du har jag problem med blixtlåset sista biten.
Konstaterat att den är VARM att simma i 27-gradigt vatten med.
Innebär förhoppningsvis att den är lagom i kallare vatten.
På två försök har jag hittills inte fått på den helt själv :/ Precis som du har jag problem med blixtlåset sista biten.
Konstaterat att den är VARM att simma i 27-gradigt vatten med.
Innebär förhoppningsvis att den är lagom i kallare vatten.
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 18:46Jag får på min själv.första gångerna var det svårt men eftersom jag mest simmar själv så är det ett krav. Ibland hjälper det om man drar ned kedjan en bit och sen upp igen. Att sen prylarna håller längre om man får hjälp stämmer säkert. Det är dock nog ga
Jag får på min själv.första gångerna var det svårt men eftersom jag mest simmar själv så är det ett krav. Ibland hjälper det om man drar ned kedjan en bit och sen upp igen. Att sen prylarna håller längre om man får hjälp stämmer säkert. Det är dock nog ga
Quote from Funbeat user on 2 July 2011, 20:03Jag brukar dra med båda armarna uppåt och då går det lättare.
Sen hjälper det om jag svankar lite och trycker axlarna bakåt./ Marcus
Jag brukar dra med båda armarna uppåt och då går det lättare.
Sen hjälper det om jag svankar lite och trycker axlarna bakåt.
/ Marcus