Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 12:31Jag kan köpa att indelningen 0-20 pass/år och +20pass/år både var lite väl grov och att gränsen var lågt satt, men man kan i alla fall kategorisera vilka som simmar "någon gång ibland" i ett gäng och alla som simmar "regelbundet", allt från väldigt lite t
Jag kan köpa att indelningen 0-20 pass/år och +20pass/år både var lite väl grov och att gränsen var lågt satt, men man kan i alla fall kategorisera vilka som simmar "någon gång ibland" i ett gäng och alla som simmar "regelbundet", allt från väldigt lite t
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 12:39då kan man dela upp tid till under 45min och över 45min.
simma du under 45min är det storre chans att du simma huvud bröstsim, simma du över 45min är det storre chans du köra en del crawl..
eller vill man ta bort tid skulle man kunna lägg till.
har d
då kan man dela upp tid till under 45min och över 45min.
simma du under 45min är det storre chans att du simma huvud bröstsim, simma du över 45min är det storre chans du köra en del crawl..
eller vill man ta bort tid skulle man kunna lägg till.
har d
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 12:43En fråga om simsätt känns då mer relevant än hur många minuter man håller på. I övrigt visste jag knappt att det fanns öronskydd eller att folk hade problem så jag lär inte vara den som bäst kan bedöma vilka frågor som behövs för att få relevanta svar.
En fråga om simsätt känns då mer relevant än hur många minuter man håller på. I övrigt visste jag knappt att det fanns öronskydd eller att folk hade problem så jag lär inte vara den som bäst kan bedöma vilka frågor som behövs för att få relevanta svar.
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 12:46Själv fick jag ihop 35st pass ifjol varav de flesta från aug. Kommer nog upp mot 100st nu under 2012 och jag brukar crawla utan voltvändningar 3-4km eller 55-75min per gång. Som nog framgår av mitt inlägg ovan använder jag inga skydd och har heller inga b
Själv fick jag ihop 35st pass ifjol varav de flesta från aug. Kommer nog upp mot 100st nu under 2012 och jag brukar crawla utan voltvändningar 3-4km eller 55-75min per gång. Som nog framgår av mitt inlägg ovan använder jag inga skydd och har heller inga b
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 12:58Att få ut rätt data ur en undersökning är svårare än man från början kan tro.
Bara slänga ur sig några frågor ger ingen relevans över huvud taget.http://www.scb.se/Pages/List____294039.aspx
Att få ut rätt data ur en undersökning är svårare än man från början kan tro.
Bara slänga ur sig några frågor ger ingen relevans över huvud taget.
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 15:35Nu har jag också svarat. Saknar en fråga kring varför inte öronproppar används trots att problem med öronen förekommer. Lycka till med undersökningen!
Martin
Nu har jag också svarat. Saknar en fråga kring varför inte öronproppar används trots att problem med öronen förekommer. Lycka till med undersökningen!
Martin
Quote from Funbeat user on 6 February 2012, 19:51Han var ju ute efter om simmare använder öronproppar eller inte.
Lite erfarenheter kring dessa små pluggar....
om de ev. kan göras bättre.Själv är jag lagom nöjd med: http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.asp
Han var ju ute efter om simmare använder öronproppar eller inte.
Lite erfarenheter kring dessa små pluggar....
om de ev. kan göras bättre.
Själv är jag lagom nöjd med: http://www.apoteket.se/privatpersoner/radochprodukter/common/produktinformation.asp
Quote from Funbeat user on 7 February 2012, 10:54Hej gott folk!
Tack så väldigt mycket för hjälpen med undersökningen och alla tipsen.
Jag har formulerat om undersökningen lite (och ändrat den till engelska) till följd av alla tipsen. Den svara på samma grundläggande frågor jag vill ha svara på men är
Hej gott folk!
Tack så väldigt mycket för hjälpen med undersökningen och alla tipsen.
Jag har formulerat om undersökningen lite (och ändrat den till engelska) till följd av alla tipsen. Den svara på samma grundläggande frågor jag vill ha svara på men är
Quote from Funbeat user on 9 February 2012, 13:47Har oxå svarat!
Har oxå svarat!
Quote from Funbeat user on 12 February 2012, 21:37Tack Tack;)
Tack Tack;)