Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 08:26Jag kör malmsten i poolen och dessa i öppet vatten http://www.wiggle.co.uk/aqua-sphere-vista-tinted-goggles/
Dom sitter runt ögat och sitter hårt så att du klarar lite smällar utan att du får så ont eller att dom åker av.
Jag kör malmsten i poolen och dessa i öppet vatten http://www.wiggle.co.uk/aqua-sphere-vista-tinted-goggles/
Dom sitter runt ögat och sitter hårt så att du klarar lite smällar utan att du får så ont eller att dom åker av.
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 10:08Hmm, kanske skulle skrivit bara "i örat", innerörat kanske betyder innanför trumhinnan nu när jag tänker efter, sorry.
Hmm, kanske skulle skrivit bara "i örat", innerörat kanske betyder innanför trumhinnan nu när jag tänker efter, sorry.
Quote from Funbeat user on 5 January 2011, 20:34Nej, innanför trumhinnan ligger mellanörat. Men du närmar dig...
Varför behövs simglasögon? I somras körde jag långpass (och lite kortare) utan ibland. Jag upplevde inget obehag och såg minst lika bra som med glasögon. (I klorbad går det förstås inte. Dä
Nej, innanför trumhinnan ligger mellanörat. Men du närmar dig...
Varför behövs simglasögon? I somras körde jag långpass (och lite kortare) utan ibland. Jag upplevde inget obehag och såg minst lika bra som med glasögon. (I klorbad går det förstås inte. Dä
Quote from Funbeat user on 6 January 2011, 10:36Saltvatten är inte mycket trevligare än klor i längden.
Jag kör malmstens hela tiden; sitter bra utan att läcka och kostar nästan ingenting (d.v.s. man kan ha flera reservpar).
Man kan också tjäna ca 2,4 sekunder i T2 om man springer utan skor...
Saltvatten är inte mycket trevligare än klor i längden.
Jag kör malmstens hela tiden; sitter bra utan att läcka och kostar nästan ingenting (d.v.s. man kan ha flera reservpar).
Man kan också tjäna ca 2,4 sekunder i T2 om man springer utan skor...
Quote from Funbeat user on 7 January 2011, 21:27Ja, saltvatten fräter förstås. Men i Östersjön är det ju typ fysiologisk koksaltlösning, lite som linsvätska...
(Och det där med skorna är ju min grej!)
Ja, saltvatten fräter förstås. Men i Östersjön är det ju typ fysiologisk koksaltlösning, lite som linsvätska...
(Och det där med skorna är ju min grej!)
Quote from Funbeat user on 11 January 2011, 16:41Sorry att jag stal din grej då.... det är dock inte många av de lopp jag varit med på där jag velat löpa barfota....
Sorry att jag stal din grej då.... det är dock inte många av de lopp jag varit med på där jag velat löpa barfota....
Quote from Funbeat user on 30 January 2011, 23:56Tack för era tips! Nu har jag anmält mig till 1500m-loppet. Jag undrar vad jag ställt till med. Först kände jag ångest. Det handlar ju i mitt fall om att möta järnspöken, mörkt och djupt vatten. Ser detta som en övning eller vad man nu ska säga inför fram
Tack för era tips! Nu har jag anmält mig till 1500m-loppet. Jag undrar vad jag ställt till med. Först kände jag ångest. Det handlar ju i mitt fall om att möta järnspöken, mörkt och djupt vatten. Ser detta som en övning eller vad man nu ska säga inför fram
Quote from Elias Engqvist on 31 January 2011, 08:39Avslappning avslappning och avslappning! Det är för att du spänner dig som du blir trött! Tror jag iaf!
Avslappning avslappning och avslappning! Det är för att du spänner dig som du blir trött! Tror jag iaf!
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 12:25Hej hej
Simtränare sedan typ 28 år :0)
Kolla in tips på tex www.goswim.tv
Hej hej
Simtränare sedan typ 28 år :0)
Kolla in tips på tex http://www.goswim.tv
Quote from Funbeat user on 31 January 2011, 15:05Tack för den länken - många bra tips där!
Tack för den länken - många bra tips där!