Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 20:39Årets utomhuspremiär blev på långfredagen 22 april. 1000m bara för att känna på det. Igår, 24:e blev det en 2000-runda.
Delsjön hade is i vikarna för bara 14 dagar sedan, så det blev till att plocka på sig lite. Dykarluva, dubbla vantar, dyktröja under vå
Årets utomhuspremiär blev på långfredagen 22 april. 1000m bara för att känna på det. Igår, 24:e blev det en 2000-runda.
Delsjön hade is i vikarna för bara 14 dagar sedan, så det blev till att plocka på sig lite. Dykarluva, dubbla vantar, dyktröja under vå
Quote from Funbeat user on 25 April 2011, 21:43Herregud!
Där vi ska simma Luleå midnightswim ligger det väl fortfarande x antal decimeter is. Det är varmt på dagarna och det är öppet vatten i Luleälven där det är strömt. Men inte där vi ska simma! Där är det som sagt fortfarande ett rejält lager is.
Herregud!
Där vi ska simma Luleå midnightswim ligger det väl fortfarande x antal decimeter is. Det är varmt på dagarna och det är öppet vatten i Luleälven där det är strömt. Men inte där vi ska simma! Där är det som sagt fortfarande ett rejält lager is.
Quote from Funbeat user on 26 April 2011, 11:45Kalmarsund värmer på snabbt. I går simmade jag modiga 170 meter. Lyckades faktiskt arbeta mig varm, så nästa vecka kanske det blir något som liknar ett riktigt träningspass. Utrustning: 15 cm lycra + svenska simglas.
Kalmarsund värmer på snabbt. I går simmade jag modiga 170 meter. Lyckades faktiskt arbeta mig varm, så nästa vecka kanske det blir något som liknar ett riktigt träningspass. Utrustning: 15 cm lycra + svenska simglas.
Quote from Funbeat user on 7 May 2011, 18:58Hallelulja!! Nu är det öppet vatten(i alla fall till 99%) på den delen av Luleälven där 1500m-sträckan av Luleå Midnightswim ska gå av stapeln(i alla fall den sträckan som visas på Luleå Midnightswims hemsida just nu.)
Tillägas bör, att Norra hamn i Lule
Hallelulja!! Nu är det öppet vatten(i alla fall till 99%) på den delen av Luleälven där 1500m-sträckan av Luleå Midnightswim ska gå av stapeln(i alla fall den sträckan som visas på Luleå Midnightswims hemsida just nu.)
Tillägas bör, att Norra hamn i Lule