Quote from Catharina Brattlin on 30 September 2013, 22:06Trist Sara! Jag hade löparknä i båda knäna 2009. Det ena följt av det andra, varav det första var ett akut löparknä. Jag fick ett bra rehabprogram, som jag följde slaviskt och ff har övningar från i min träningsrutin varje vecka.
Hursomhelst så, blanda
Trist Sara! Jag hade löparknä i båda knäna 2009. Det ena följt av det andra, varav det första var ett akut löparknä. Jag fick ett bra rehabprogram, som jag följde slaviskt och ff har övningar från i min träningsrutin varje vecka.
Hursomhelst så, blanda
Quote from Funbeat user on 30 September 2013, 22:15Ja, jag ska testa det! 🙂 Återkommer med rapport om hur det kändes, vare sig ni vill eller ej. 😉
Ja, jag ska testa det! 🙂 Återkommer med rapport om hur det kändes, vare sig ni vill eller ej. 😉
Quote from Catharina Brattlin on 30 September 2013, 22:21Det låter spännande. 🙂
Det låter spännande. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 October 2013, 07:51Jag har haft dåliga knän sedan 50-talet.
1970 - 1982 så sprang jag noll enligt order från flera läkare.1982 så började jag om. Väldigt långsamt.
2013 rör jag fortfarande på mig. Väldigt långsamt.1983 - ca. 2010 så rörde jag mig hyfsat fort.
Ramla
Jag har haft dåliga knän sedan 50-talet.
1970 - 1982 så sprang jag noll enligt order från flera läkare.
1982 så började jag om. Väldigt långsamt.
2013 rör jag fortfarande på mig. Väldigt långsamt.
1983 - ca. 2010 så rörde jag mig hyfsat fort.
Ramla
Quote from Funbeat user on 3 October 2013, 23:09jg har faktiskt hållt i 100 mil hittills iår, och jg springer i stort sett alltid 5 min och går en minut. har haft stora problem tidigare, men detta plus massa stretch har funkat för mig.
jg har faktiskt hållt i 100 mil hittills iår, och jg springer i stort sett alltid 5 min och går en minut. har haft stora problem tidigare, men detta plus massa stretch har funkat för mig.
Quote from Funbeat user on 8 October 2013, 21:35För min del så fungerar terräng mycket bättre än asfalt. Så pröva så oländig terräng som möjligt, det är ju dessutom bra helkroppsträning. Hoppas på stenar längs havet, upp och ner för berg osv =)
För min del så fungerar terräng mycket bättre än asfalt. Så pröva så oländig terräng som möjligt, det är ju dessutom bra helkroppsträning. Hoppas på stenar längs havet, upp och ner för berg osv =)