Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 21:51Det finns ingen rättvisa i den här världen :@ 😉
Det finns ingen rättvisa i den här världen :@ 😉
Quote from Lena Bjerlöw on 5 December 2007, 21:53Åååhh...en sån kille vill ja osså ha juu.. Var hitta du han? (H)
Åååhh...en sån kille vill ja osså ha juu.. Var hitta du han? (H)
Quote from ellen olsson on 5 December 2007, 22:58Jag har fem cyklar, en ram och har lagt handpenning på ytterligare en ram... 😉
Jag har fem cyklar, en ram och har lagt handpenning på ytterligare en ram... 😉
Quote from ellen olsson on 5 December 2007, 23:02Jo, klimatet suger verkligen här...
Jag får väl göra något åt det. Södra Frankrike verkar nice. 😉
Jo, klimatet suger verkligen här...
Jag får väl göra något åt det. Södra Frankrike verkar nice. 😉
Quote from Åsa Tysklind on 5 December 2007, 23:03Cyklar finns det gott om i min lägehnet..
Står nu 4 st här inne sen finns det några i källaren. Usch vad det blir många när man börjar räkna. (H)
Cyklar finns det gott om i min lägehnet..
Står nu 4 st här inne sen finns det några i källaren. Usch vad det blir många när man börjar räkna. (H)
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 23:06Fredrik: Du ligger efter i antal. Dags att köpa några nya?
Fredrik: Du ligger efter i antal. Dags att köpa några nya?
Quote from Funbeat user on 5 December 2007, 23:22jag har en cykel...den har stått på balkongen i två år...jag tror jag har en i källaren också....
jag har en cykel...den har stått på balkongen i två år...jag tror jag har en i källaren också....
Quote from ellen olsson on 5 December 2007, 23:26> Fredrik: Du ligger efter i antal. Dags att köpa några nya?
Jag utökar kollektionen med ca 2 cyklar/år men jag får snart skaffa en större lägenhet eller slänga ut en soffa... 😉
> Fredrik: Du ligger efter i antal. Dags att köpa några nya?
Jag utökar kollektionen med ca 2 cyklar/år men jag får snart skaffa en större lägenhet eller slänga ut en soffa... 😉
Quote from Funbeat user on 6 December 2007, 08:10> Men Fredrik...bor inte du i "fel" stad? I den där det bara blåser och regnar? Och där inga cykelsinglar bor?
Fredrik bor i heeelt rätt stad. Det må blåsa och regna som f*****n men här finns visst singlar - jag till exempel (H:)!!!! Jag har två cyklar s
> Men Fredrik...bor inte du i "fel" stad? I den där det bara blåser och regnar? Och där inga cykelsinglar bor?
Fredrik bor i heeelt rätt stad. Det må blåsa och regna som f*****n men här finns visst singlar - jag till exempel (H:)!!!! Jag har två cyklar s
Quote from Emma Sjöberg on 6 December 2007, 08:24Lotta G: Go Girl... (H:)
Heeeelt rätt.. nån sån ska jag ha också 😉Fast jag har lärt mej den hårda läxan att inte cykla ifrån den man delar kudde med.. nääserru... DET blir inge bra!
Josefin, har det bara två hjul och SER ut som en cykel är det godk
Lotta G: Go Girl... (H:)
Heeeelt rätt.. nån sån ska jag ha också 😉
Fast jag har lärt mej den hårda läxan att inte cykla ifrån den man delar kudde med.. nääserru... DET blir inge bra!
Josefin, har det bara två hjul och SER ut som en cykel är det godk