Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsingel och cykel?
You need to log in to create posts and topics.

Tja...Vättern är jag ju redan anmäld till 🙂 Kan behövas en del träninig innan dess dock! En träningspartner är väl ett steg i rätt riktning till att bli opartnerlös?

Silva, du menar alltså att jag ska utmana fegisen i mig och med berått mod börja cykla på vintern ???? Dubbdäck på och sedan tuta och köra ? Det låter nästan lockande ju 🙂

Om jag bodde där du bor så skulle jag åka skidor 6 dagar/vecka de närmaste månaderna... 😉

Ja just nu blir det bara skidor 3 dagar per vecka, dvs de dagar jag är i urskogen. I Övik regnar det bara :@ Cyklingen jag hade i åtanke var nog mest att transportera mig med, i varje fall på vintern (H)

Japp! Det är exakt va jag menar..
Se till å ändra på vädret nu, för i jul åker jag hem till Mamsen med skidorna i högsta hugg!!

I jul får det vara vilket skitväder som helst i Övik, jag tänker vara i urskogen då - och där är det full vinter 😉 Så Silva, inland eller kust ?? Just är det avgörande om man ska få regn eller snö......

Ja du Karin, man kan ju alltid träna i spinningsalen på SATS nu i vinter.

Blir inte det kladdigt?

Inlandet Josefin.. 16 mil till dej.. tvärsöver typ!

Hmmmmm..... Det låter som att det inte skulle vara alltför långt från föräldrahemmet i urskogen, det ligger 12 mil inåt landet från Övik...... Då skulle jag tro att du kommer kunna skida friskt Silva 😀