Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELsingel och cykel?
You need to log in to create posts and topics.

Ämen va tusan.. detta tarvar ett litet PM!!

Har varit på några spinningpass sedan november och en sak slog mig illa kvickt... massa tjejer! Vart tar de vägen under resten av året? Är de kvar i spinningsalen??? Varför??
Och visst är spinning endast en nödlösning för att man inte har tid att sticka t

Tja.....mer omständligt.....kanske?

hmm.... kanske ligger något i det... men om man räknar in att man måste boka tid så har cykling helt plötsligt ett stort plus 🙂
Och om man ger sig av på en tur Lund-Falsterbo med planen att "jag köper något att äta där" och glömmer VISA:t så håller jag

Nyttigare? Eller godare?

Jo, på sommaren kan jag tänka mig att bara sådär sätta mig på cykeln, men bara om vädret är fint. Annars krävs det mer motivation.....

Min bild är att de få som cyklar utomhus nästan uteslutande håller till i skogen, på såna där skumpiga saker. Varför det är så, vet jag inte. Kanske för att det är mer mode i att cykla terrängcykel. Att det mest är medelålders män som cyklar landsväg kans

Kan inte påstå att ge sig ut som oskyddad cyklist i trafiken är så lockande. Men att köra terräng är också riskfyllt, det kanske inte är så lockande heller. Det är teknikkrävande redan från början och många misstag sker - lusten att fortsätta tappas kansk

Jodå, det var trädgårdar jag pallade i.... man är inte direkt osynlig i sin lilla neongula väst 🙂 )

/Mikael

Fick du någon efter dig då, så du fick lite naturlig sprintträning?

Äsch, oskyddad...

Är man en säker cyklist så är det tämligen riskfritt att cykla i trafiken. Med undantag för de två gånger jag medvetet (ja, faktiskt!) prejats av lokalbussar (bromsade mig ur det farliga), så har jag aldrig ens varit i närheten av en fa