Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 11:27David P: eller är det så att bilisterna råkar omlokalisera sidospeglarna på mig!!!
De kanske tror att jag är smalare än vad jag är?
Jag skulle väl aldrig hämnas i så fall? inte lilla jag inte;)
David P: eller är det så att bilisterna råkar omlokalisera sidospeglarna på mig!!!
De kanske tror att jag är smalare än vad jag är?
Jag skulle väl aldrig hämnas i så fall? inte lilla jag inte;)
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 13:16Tacka vet jag när Paul B repade Mercan 1980 med bromshandtaget.
Jag har alltid varit väldigt timid och gillar att kramas i trafiken!
Tacka vet jag när Paul B repade Mercan 1980 med bromshandtaget.
Jag har alltid varit väldigt timid och gillar att kramas i trafiken!
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 13:21trodde nog att du va en kelgris david
trodde nog att du va en kelgris david
Quote from Funbeat user on 31 December 2007, 13:24Gris? Jag brukar kallas "Svin" emellanåt av mina lekkamrater i plåtlådor på vägarna!
Gris? Jag brukar kallas "Svin" emellanåt av mina lekkamrater i plåtlådor på vägarna!
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 13:06X---Kyrkskatten kommer jag att betala in utan att klaga frammöver, kyrktornen är jättelätta att navigera efter på de öppna skånska slätterna ---X
Hur var det nu:
Rev de (Skegrie församling(?)) Maglarps kyrka till slut?
X---Kyrkskatten kommer jag att betala in utan att klaga frammöver, kyrktornen är jättelätta att navigera efter på de öppna skånska slätterna ---X
Hur var det nu:
Rev de (Skegrie församling(?)) Maglarps kyrka till slut?
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 14:21Ja, de håller på fortfarande, tror jag.
Ja, de håller på fortfarande, tror jag.
Quote from Christian Wahlberg on 11 January 2008, 16:38jag brukade cykla vilse där redan när kyrkan fanns, undrar hur det blir nu 🙁
jag brukade cykla vilse där redan när kyrkan fanns, undrar hur det blir nu 🙁
Quote from Fredric Lagerström on 11 January 2008, 16:49Kan du få ledning från ovan?
Kan du få ledning från ovan?
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 16:50Då kör man ned till kusten och följer den hem.
Då kör man ned till kusten och följer den hem.
Quote from Funbeat user on 11 January 2008, 16:53radband?
radband?