Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSingelträff i Stockholm 2009
You need to log in to create posts and topics.

avfart från Kista om några minuter. Vi ses där Peter N!

då var man hemma igen. En trevlig kväll där jag träffade ett annat par, L1 & L2, som varit partners och KKs ganska länge om jag förstod saken rätt. Lasse & Lasse var himla trevliga i alla fall, Peter N har jag ju träffat förr så han visste jag att han var

Hehe, dom båda Lassarna var KlätterKompisar, inte KK i traditionell bemärkelse.

Och som sagt det var en kul kväll med mycket snack om annat än löpning/träning, konstigt nog. Och tjejerna missade ett smorgasbord av stilig karlar ja 😉

Jag hade gärna följt med om jag inte var fast i soffan (det var ju jag som startade denna tråd, men fick inte så bra respons...). Kanske det blir fler gånger?

Aha, jag tänkte på något annat när jag läste KK...

amännn, Peter, inte avslöja sanningen redan. Tänk hur länge Helena hade funderat innan hon vågat fråga... eller ännu bättre, vilka blickar L1 & L2 hade fått vid nästa träff 😀

Jag vet inte ens vilka L1 och L2 är!

Lasse och Lasse, även kända som L1 och L2, är två trevliga snubbar som var med och drack bärs i går. De klättrar tillsammans och är alltså rep-partners och KlätterKompisar. Jag hade tyckt att det var lite kul att retas lite och bara kallat de för partners

Va, är det slut på FB-singlar? Inga fler träffar behövs?

Hmm L2 här, känner att det dags att gå i svaromål när det gäller det grova påhoppet
från Håkans sida.
Uppfattade dig som en trevlig prick Håkan, möjligtvis inte lika muskelös som din bild påvisar.
Slutade du på gymmet för många år sen?

Skämt åsido, blev