Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSingelträff i Stockholm 2009
You need to log in to create posts and topics.

Men Håkan nuuuuu pratar du om servera hunkar, det e så dags! Då sa du inte pip så jag satt kvar i hörnet!

Som ett litet tips tror jag man kan byta färg på de däringa handbojorna enkelt o billigt genom att helt enkelt köpa nosludd i hästsportsaffären. Se

amääännnnn, Carina, måste man säga till dig? Det trodde jag faktiskt inte 😉

byta ludd går jättebra, jag har...ööö...en kompis som har ett par med tigerrandigt fluff 😀

Mimmi,
klättra på tror jag är alldeles lagom, de borde fatta vinken och ni har trevl

Lasse här igen.

Den andra Lasse försvann i fredagsnattens mörker, har inte fått tag på honom än,
han är ju inte så van vid att vara inne i centrala Stockholm, boende i Väsby som han är.

Förmodligen var han även besviken över den ringa tillgången på dame

Lasse (är det L1 eller L2?!) det finns två problem - jag är fet som en tunna, det skickar man inte så lätt uppför en vägg. Numero due: jag har seriöst svårt för långt hår, är det ok om man tar med en sax?

Hej Carina det är och kommer alltid förbli L2. L1 har musche samt kort hår, något mer korpulent än mig.

Nej sax är jag allergisk emot, änvänder bara sax när jag skall klippa ståndmanen på
fjordhästen.

Har inga som helst problem med att säkra en trevlig

Det här verkar olösligt - jag har svårt för korpulenta män. Dessutom är Shire bättre val om man ska gå kallblodigt till väga.

det går alltså inte att lösa ens med utbytbart ludd OCH häst i familjen? Det är ju väldigt förmildrande omständigheter tycker jag.

...funkar det som räddning, Lasse, eller är jag fortfarande ut på tunn is med det dära med kk och partner 😀

Ja när du lägger fram det på det viset Håkan...man skulle ju iaf få en häst i familjen.

Ja jag vet inte...

Du Carina är ju känd nu som "damen med saxen". Vet inte riktigt hur jag skall förhålla mig till det. Shire, trevlig hästras men hög som ett hus!

Stallboxen måste nog byggas ut då, och jag vill ju klättra i berg samt snickra på stuga

Jaha, då kan jag väl sluta va singel då. Nu är det ju inget kul längre...