Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 22:03Du menar att det är bara att sluta vara singel hux flux? Vad är du nu då?
Du menar att det är bara att sluta vara singel hux flux? Vad är du nu då?
Quote from Rasmus Olsson on 15 March 2009, 22:05Lika lätt som att hux flux sluta vara förkyld. Liksom.
Lika lätt som att hux flux sluta vara förkyld. Liksom.
Quote from Funbeat user on 15 March 2009, 22:07Man får la avge ett Celibatlöfe....
Man får la avge ett Celibatlöfe....
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 00:02n/a n/a ?? 😮 Vem var det ? Carina?
n/a n/a ?? 😮 Vem var det ? Carina?
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 00:28mm....
Tyvärr så e de så. 🙁
mm....
Tyvärr så e de så. 🙁
Quote from Fredric Lagerström on 16 March 2009, 07:42Hon antydde ju tidigare att hon var på väg att lämna FB.
Men det käns lite tomt, det gör det. Och det här na/ n/a ser så himmla
trist ut.Ja, ja, men God morgon på er andra iaf! Är väl fel tråd för det men va f*n.
Hon antydde ju tidigare att hon var på väg att lämna FB.
Men det käns lite tomt, det gör det. Och det här na/ n/a ser så himmla
trist ut.
Ja, ja, men God morgon på er andra iaf! Är väl fel tråd för det men va f*n.
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 10:51Det är precis som en skräckfilm helt plötsligt försvinner bara någon.
Det är precis som en skräckfilm helt plötsligt försvinner bara någon.
Quote from Rasmus Olsson on 16 March 2009, 10:56Vem försvinner sen?
Vem försvinner sen?
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 12:55Börjar nästan bli dags för lite killar att försvinna tycker jag 😉 bara tjejer som lämnar jue... ;D
Börjar nästan bli dags för lite killar att försvinna tycker jag 😉 bara tjejer som lämnar jue... ;D
Quote from Funbeat user on 16 March 2009, 14:00jag hade gärna försvunnit från singelforumet ... men då tar jag å andra sidan en töserna med mig 🙂
jag hade gärna försvunnit från singelforumet ... men då tar jag å andra sidan en töserna med mig 🙂