Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 19:13Skulle vara skoj att träffa lite funbeat-are varesig de är singlar eller inte. 😛
Skulle vara skoj att träffa lite funbeat-are varesig de är singlar eller inte. 😛
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 19:33Ett annat singelgäng jag hänger med på nätet körde bowling följt av mat och dryck i närheten. Alla kan bowla, oavsett hur bra/dålig man är, och det krävs ingen dusch innan man vågar sig ut bland "vanliga" människor igen... Dessutom kan nog de flesta bowli
Ett annat singelgäng jag hänger med på nätet körde bowling följt av mat och dryck i närheten. Alla kan bowla, oavsett hur bra/dålig man är, och det krävs ingen dusch innan man vågar sig ut bland "vanliga" människor igen... Dessutom kan nog de flesta bowli
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 16:35bäst att jag bestämmer datum så jag kan vara med...hum var tusan har jag almenackan nu!
bäst att jag bestämmer datum så jag kan vara med...hum var tusan har jag almenackan nu!
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 16:49Kan tyvärr inte bowla med min muskelinflamation men följer gärna med ändå kul att träffa lite nytt folk 🙂
Kan tyvärr inte bowla med min muskelinflamation men följer gärna med ändå kul att träffa lite nytt folk 🙂
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 17:10Jag kan inte heller Bowla...för det är onekligen riktigt tråkigt
Jag kan inte heller Bowla...för det är onekligen riktigt tråkigt
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 17:16Ok, annat förslag biljard är det kanske något?
Ok, annat förslag biljard är det kanske något?
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 18:22Flinar....nu höll jag på att bli fräck i mun!
Flinar....nu höll jag på att bli fräck i mun!
Quote from Funbeat user on 8 October 2008, 18:24😛
😛
Quote from Robert Johansson on 29 October 2008, 23:05Singelträff låter ju bra!
Räcker det inte med lite mat & dryck eller ?
Singelträff låter ju bra!
Räcker det inte med lite mat & dryck eller ?
Quote from Funbeat user on 14 March 2009, 23:07?
?