Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSingelträff i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

läste först spruta på målinjen Lisa...shit för dyslexi

HAHAHAHA jag trodde jag skrivit det först.... lider oxå av den åkomman tyvärr.

Fast i deta fall är målet resan inte spurten....till och med förberedelserna är nice...när man måste olja cykeln, fylla på vattenflaskan...äta ngot gott, fundera på taktik, angreppsätt, prova terrängen....

Undrar om det inte är någon som ska föreslå en 08-singelträff snart, någon annans tur...

knorrrrr knorrrrr, joo, det var väl jag som skulle pyssla lite kring det. Jag måste vara på jobbet för att se när var och hur........ Finns det möjlighet att det går att ha på en helg, eller är det veckor som gäller? (hv)

För mig går både vardag och helg, men inte torsdagar.

Ok då föreslår jag en 08-singelträff hi hi:D Singlar från övriga Sverige är naturligtvis välkomna.....eller? Jo för f-n, skojjar bara.....

Då väntar vi bara på ett bra datum nu!! 🙂

Det ska vi nog fixa! Är det ngn som skulle kunna tänka sig att göra något annat än krogen? Jag har ingen konkret idé själv just nu, men jag kollar med er. Annars blir det naturligtvis krog.
-------tankepaus------
Likt Professor Balthazar spankulerar jag

En dagskryssning, en picknick (Kanske inte nu...), en löparrunda (kanske inte så smart om vi springer olika tempo och alla då springer var för sig...). Krogen är enklast iaf, även om jag håller med om att det kan vara kul mednågot annat.