Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 22:06Har ingen aning om varför det dog ut. Tror inte det hade med träffen att göra, sååååå dramatiskt var det inte, så länge jag var kvar i alla fall....kan ju inte svara för vad som hände sen... kanske överfölls alla som inte var med av ruelse och en känsla a
Har ingen aning om varför det dog ut. Tror inte det hade med träffen att göra, sååååå dramatiskt var det inte, så länge jag var kvar i alla fall....kan ju inte svara för vad som hände sen... kanske överfölls alla som inte var med av ruelse och en känsla a
Quote from Funbeat user on 21 September 2008, 22:13Jag överfölls mest av en känsla av grym bakfylla...införskaffad på andra sidan stan till 01 på natten. Men jag blir så gärna överfallen av nåt...carbon carboooon (H:)
*Ute o gillrar en fälla, ett stycken snöre fäst i en carboncyclocross.... Heheheee*.
Jag överfölls mest av en känsla av grym bakfylla...införskaffad på andra sidan stan till 01 på natten. Men jag blir så gärna överfallen av nåt...carbon carboooon (H:)
*Ute o gillrar en fälla, ett stycken snöre fäst i en carboncyclocross.... Heheheee*.
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 00:31jisses, cykelporrandet når nya höjder.....
Carina är det verkligen det bästa du kan sätta i fällan, carbon?
Har du inget annat du agna med....
jisses, cykelporrandet når nya höjder.....
Carina är det verkligen det bästa du kan sätta i fällan, carbon?
Har du inget annat du agna med....
Quote from ellen olsson on 22 September 2008, 00:56En CX-ram i carbon skulle nog lura mig...
En CX-ram i carbon skulle nog lura mig...
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 05:59Du ser Hans, det här blir som att rycka strömming!!
Du ser Hans, det här blir som att rycka strömming!!
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 06:48En xc ram i carbon skulle till och med lura mig 🙂
En xc ram i carbon skulle till och med lura mig 🙂
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 10:35Allt är inte carbon som glimmar
Allt är inte carbon som glimmar
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 10:42Nej det är sant, men lite carbon piggar alltid upp....
Nej det är sant, men lite carbon piggar alltid upp....
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 11:34Jag tror att osmium-iridium-legering kommer starkt på cykelfronten nästa år... 😀
Jag tror att osmium-iridium-legering kommer starkt på cykelfronten nästa år... 😀
Quote from Funbeat user on 22 September 2008, 11:38Äh det är muskler som sätter fart på cyklingen inget annat...
Äh det är muskler som sätter fart på cyklingen inget annat...