Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSingelträff i Stockholm
You need to log in to create posts and topics.

Nu mina kära vänner så ska jag ta och träffa John Blund strax. Vi har vår dagliga date höhö! Sen hoppas jag ni också får en fantastisk sömn. Jag ska börja fundera på en ny träff men det får ta några veckor. Natti natti!

Sk du också träffa John Blund?? Trodde jag hade honom för mig själv:(

Mitt bästa börstips:
Köp billigt - sälj dyrt

I teorin hur enkelt som helst men lite svårare i praktiken....

Jag återkommer om den där önskningen....
Sov gott

va? Ska ni gå och lägga er nu? jag har precis kommit hem från korpfotboll ( ingen polis behövdes tillkallas idag) och sen innebandy! jag kommer inte kunna somna på några timmar!

🙂 detsamma.

oj Peter, din dygnsrytm är för avancerad för oss andra tröttisar...
Det går säkert nåt skräp på tv annars...
duktigt tränat. god natt..

god natt ni alla andra! Så här har jag det alltid varannan torsdag. Innebandy tills sent, fast idag slutade vi lite tidigare än normalt. det är lite halvjobbigt att komma upp på fredag morgon om jag säger så...

Men det är ju så himla kul att jaga bollar

Men jösses människor, vad ni är uppe sent?! Är det bara jag som allra helst borde sova runt 10-tiden... Fast det kan ju bero på att jag nästa morgon ska vara uppe så här dags, förståss! Börjar ta det här personligt snart, ni håller er borta så länge jag ä

Vad hände med singeltrådarna? Det liksom dog efter dagen D - den stora singelträffen. Ligger alla hemma i en enda stor ormgrop efter träffen o slafsar mule? Byggt in sig i köksskåpet? Fastnat på sadelknoppen o kommer inte loss? Eller skrämde ni skiten ur

De insåg hur bra det var att leva singel.