Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 22:50Stina:
Det nog inte alltid så mycket verkstad hos alla som är gifta heller....
Stina:
Det nog inte alltid så mycket verkstad hos alla som är gifta heller....
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 22:57Hörrni! Jag ville men orkade inte, men skit i det!! Jaha jag ska fixa nästa, hmmm jaa det ska väl inte vara omöjligt. Men nu ska ni snuskhumrar ta och kika in på jag och Helena börjat diskutera. Det blir så korta diskussioner på två! 🙂
Hörrni! Jag ville men orkade inte, men skit i det!! Jaha jag ska fixa nästa, hmmm jaa det ska väl inte vara omöjligt. Men nu ska ni snuskhumrar ta och kika in på jag och Helena börjat diskutera. Det blir så korta diskussioner på två! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 22:58Det är alltså inte jag!!!
Det är alltså inte jag!!!
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 23:05hörrö börsklipparen, du kan väl inte byta fonder nu!
Det är ju ett stensäkert sätt att bli pank sälja när det är fritt fall på börsen
och köpa fonder som samtidigt stiger....
hörrö börsklipparen, du kan väl inte byta fonder nu!
Det är ju ett stensäkert sätt att bli pank sälja när det är fritt fall på börsen
och köpa fonder som samtidigt stiger....
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 23:06Köpoptioner är bättre eller?
Köpoptioner är bättre eller?
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 23:07I och för sig så ska jag inte lägga pengar på investeringar nu ändå, så jag behöver inga tips. De tar jag en annan gång.
I och för sig så ska jag inte lägga pengar på investeringar nu ändå, så jag behöver inga tips. De tar jag en annan gång.
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 23:08gud vad du är jobbig...måste man tänka på sånt också...:-)
kan ingen bara ta hand om allt så man slipper välja hela tiden...
men, visst, jag lyder blint!
gud vad du är jobbig...måste man tänka på sånt också...:-)
kan ingen bara ta hand om allt så man slipper välja hela tiden...
men, visst, jag lyder blint!
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 23:10"men, visst, jag lyder blint!"
jaså.....
😀
"men, visst, jag lyder blint!"
jaså.....
😀
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 23:11Vérkar som de flesta singlar redan lagt sig...
Vérkar som de flesta singlar redan lagt sig...
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 23:12Absolut!:-)
Åh Hans lägg ut dina bästa börstips snälla. Så kan du få önska nåt sen..
😉
Absolut!:-)
Åh Hans lägg ut dina bästa börstips snälla. Så kan du få önska nåt sen..
😉