Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 23:00Synd David, det hade varit kul om du varit med.
Det blir alltså inga bilder, för er som är nyfikna: glöm det...
Synd David, det hade varit kul om du varit med.
Det blir alltså inga bilder, för er som är nyfikna: glöm det...
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 23:01Tack för i kväll!
😀
Tack för i kväll!
😀
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 23:18David - nästa gång kommer jag. Så då kan du också komma. (och jag kommer för övrigt inte om du inte kommer)
David - nästa gång kommer jag. Så då kan du också komma. (och jag kommer för övrigt inte om du inte kommer)
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 06:54,
,
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 06:55Eller så visar vi att gammal är äldst 😉
Eller så visar vi att gammal är äldst 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 07:00Ja e gammal o ful.
Ja e gammal o ful.
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 08:30Jag är varken gammal, ful eller mormor. Men jag har tillräckligt hög ålder och är så otränad att David kan få känna sig överlägsen. När blir nästa träff?
Jag är varken gammal, ful eller mormor. Men jag har tillräckligt hög ålder och är så otränad att David kan få känna sig överlägsen. När blir nästa träff?
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 08:59<kul...önskar att jag hade varit med...
<kul...önskar att jag hade varit med...
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 09:08Va inte du en grupp 4? "Gammal & het"?
Va inte du en grupp 4? "Gammal & het"?
Quote from Funbeat user on 18 September 2008, 10:31Jovisst! Men det är ju skillnad på gammal och gammal - eller hur! 🙂
Jovisst! Men det är ju skillnad på gammal och gammal - eller hur! 🙂