Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 17:00Jag dyker också upp runt 18:30.
Jag dyker också upp runt 18:30.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 17:45Jag hoppar över den här gången, för att inte övertrassera barnvaktskontot hos mina föräldrar alltför mycket... Men jag hoppas ni har så kul att ni vill göra om det igen någon gång, och att jag kan vara med då istället (om jag törs!).
Och vi som inte är
Jag hoppar över den här gången, för att inte övertrassera barnvaktskontot hos mina föräldrar alltför mycket... Men jag hoppas ni har så kul att ni vill göra om det igen någon gång, och att jag kan vara med då istället (om jag törs!).
Och vi som inte är
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 18:20Håller tummarna för dig Anna Z 🙂
Håller tummarna för dig Anna Z 🙂
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:01Vi ser ut att bli ett litet men trevligt gäng i morgon, viss brist på honor dock men det blir
nog kul ändå.
Vi ser ut att bli ett litet men trevligt gäng i morgon, viss brist på honor dock men det blir
nog kul ändå.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:02Lisa, jag såg din nya bild,
är det han Lelle du som du dejtade i helgen 😉
Lisa, jag såg din nya bild,
är det han Lelle du som du dejtade i helgen 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 21:11Jag hoppas jag känner igen er när jag (ev) kommer. Ser ni en lååång förvirrad tjej, så kän ni väl visa er?
Jag hoppas jag känner igen er när jag (ev) kommer. Ser ni en lååång förvirrad tjej, så kän ni väl visa er?
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 22:49Tack Julia, det känns lite läskigt så tack!
Ja, hur ska jag känna igen er? Ni får också ge er tillkänna om en utomsocknes står och ser förvirrad ut i dörren.
Tack Julia, det känns lite läskigt så tack!
Ja, hur ska jag känna igen er? Ni får också ge er tillkänna om en utomsocknes står och ser förvirrad ut i dörren.
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 22:55Jag ska valla getter uppe på berget.... 😉
Jag ska valla getter uppe på berget.... 😉
Quote from Funbeat user on 16 September 2008, 23:07Här är mitt mobilnr 070-284 08 08 för att undvika att vi missar varandra helt.
Här är mitt mobilnr 070-284 08 08 för att undvika att vi missar varandra helt.
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 07:35Hans, hur kunde du gissa det?
Han är en riktig snugging..."dejt" och "dejt" jag kanske överdrev lite men...
Hans, hur kunde du gissa det?
Han är en riktig snugging...
"dejt" och "dejt" jag kanske överdrev lite men...