Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 09:10Hans..den där var en aningen desperat!
Synd om er blir det när vi andra inte kommer..
Hans..den där var en aningen desperat!
Synd om er blir det när vi andra inte kommer..
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 12:04deperat jag? omöjligt
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/angel_hypocrite.gif
deperat jag? omöjligt
BILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/angel_hypocrite.gif
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 16:55jag kommer in lite senare än beräknade 18:30.
Jag blev inkallad som fotbollstränare, och träningen slutar 18. Så 18:45 skulle jag gissa att jag är där.
jag kommer in lite senare än beräknade 18:30.
Jag blev inkallad som fotbollstränare, och träningen slutar 18. Så 18:45 skulle jag gissa att jag är där.
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 17:21Lisa:
"dejt" och "dejt" jag kanske överdrev lite men...aha du slog sönder elementet och fick dit en jourhantverkare....
slå sönder något mer så blir det kanske fler dejterBILD:http://www.my-smileys.de/smileys3/flylicker.gif
Lisa:
"dejt" och "dejt" jag kanske överdrev lite men...
aha du slog sönder elementet och fick dit en jourhantverkare....
slå sönder något mer så blir det kanske fler dejter
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 17:31Har blivit rejält förkyld. Kommer inte till Akkurat ikväll. Hoppas ni får det bra och det blir fler tillfällen.
Har blivit rejält förkyld. Kommer inte till Akkurat ikväll. Hoppas ni får det bra och det blir fler tillfällen.
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 22:33Vi var 5 st tappra funbeatare som slöt upp på Akkurat!
Två glada tjejer, Åsa H och Helena S, fångade upp mig som såg ganska vilsen ut.
Senare kom Hans och sen väldigt tidigt kom Initiativstagaren till denna tråd Helena E upp.Vi pratade om allt möjligt.
Vi var 5 st tappra funbeatare som slöt upp på Akkurat!
Två glada tjejer, Åsa H och Helena S, fångade upp mig som såg ganska vilsen ut.
Senare kom Hans och sen väldigt tidigt kom Initiativstagaren till denna tråd Helena E upp.
Vi pratade om allt möjligt.
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 22:40Låter som en trevlig kväll - och hellre bittra öl än bittra dejter, eller hur?
Och visst blir det väl fler gånger framöver. Jag vill också vara med någon gång ju! 🙂
Låter som en trevlig kväll - och hellre bittra öl än bittra dejter, eller hur?
Och visst blir det väl fler gånger framöver. Jag vill också vara med någon gång ju! 🙂
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 22:48Trist för er som inte var där, men vi hade en trevlig kväll på Akkurat!!
Det blir säkert fler gånger...
Trist för er som inte var där, men vi hade en trevlig kväll på Akkurat!!
Det blir säkert fler gånger...
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 22:51Jo, trevligt hade vi. Synd för er som inte var med...Var kvällen slutade stannar emellan oss som var med;)
Jo, trevligt hade vi. Synd för er som inte var med...Var kvällen slutade stannar emellan oss som var med;)
Quote from Funbeat user on 17 September 2008, 22:55Jag kände mig helt utkonkurrerad på förhand av alla yngre och vältränade.
Jag kände mig helt utkonkurrerad på förhand av alla yngre och vältränade.