Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Helmörkt blir det ju ej, men vi sätter ut värmeljus på lämpliga avstånd.
När det är som mörkast och löpare så önskar.
Säger ingen till så sätter vi ut ändå. 🙂

De som springer 24H har ju haft ca. 12 timmar eller mer innan det mörknar, så vissa skulle

Eftersom K-g är en man med humor brukar det bli gravljus som sätts ut om det skulle bli för mörkt. lycka till alla som skall springa .

Tack Kalle.
Så rätt du har. Numera.
Gravljusen är klart bra.

Lycka till själv med ditt 6H i Borås i november då jag är i Monaco och snackar med prinsen där och samlar in pengar. Inte 6H, inte 6D utan 8D. 🙂

@jan

Det funkar att springa utan pannlampa, men det är på gränsen. Skulle jag springa igen så skulle jag ha med mig lampa för att se bättre.

Lycka till alla ni som ska springa. Det är en väldigt fin runda ni kommer att få njuta av 🙂

Jag säger tvärtom. Jag hade med pannlampa förra året men den åkte av efter ett testvarv trots ruggvädret som gjorde det extra mörkt och släckte marshallerna. Banan satt i benen ändå och det lilla spänningsmomentet i att inte se marken under sig gav lite o

Efter första passet över 6 mil för en vecka sedan är jag grymt förväntansfull på den här tävlingen. 24 timmar är ju grymt lång tid faktiskt och jag förväntar mig både att känna mig stark, törstig, uppgiven, revanschsugen, trött, ledsen, överraskad, förvån

Ha ha Niclas,skrattar hjärtligt. Precis så är vi ultralöpare. Vad som är ännu värre är att man dagen efter planerar nästa lopp. Jag blir inte jätteförvånad om ngn utifrån kommer med vita rockar där man säkrar armarna på ryggen o ger oss. Kör hårt

Marie. Tack för omdömet. Banan är ej monoton.

Mikael. Har varje år haft 2 pannlampor till utlåning. 1 år användes 1.

Niklas. Helfestligt skrivet. Ibland är det ännu "roligare".

Kalle. Ställ inte upp på ett 6D. Där kan det tjötas sista dygnet om att

Har precis anmält mig till 6h loppet här och det blir därmed också mitt allra första, ska bli skitskoj !!! =)

Anmäld 24H.
Drömmål: Bli varvad en gång varje varv av Patrik Brants (som planerar köra 6H) och hålla detta. Men fötterna/naglarna sätter nog stopp tidigare.
Får köra extra långsamt på långpasset nästa vecka.