Quote from Funbeat user on 30 June 2013, 20:14Tack för ett trevligt och bra arragemang som gav mersmak...
Tack för ett trevligt och bra arragemang som gav mersmak...
Quote from Funbeat user on 30 June 2013, 20:14Tack för ett trevligt och bra arragemang som gav mersmak...
Tack för ett trevligt och bra arragemang som gav mersmak...
Quote from Funbeat user on 30 June 2013, 21:06Grattis Jan till segern och 100 milespasseringen på 24-timmars!
Tack K-G & Co. för ett trevligt arrangemang. Himlens makter gav genom ihärdigt regnande en vink till 6-timmarslöparna om att de bör välja en längre sträcka nästa gång.
Grattis Jan till segern och 100 milespasseringen på 24-timmars!
Tack K-G & Co. för ett trevligt arrangemang. Himlens makter gav genom ihärdigt regnande en vink till 6-timmarslöparna om att de bör välja en längre sträcka nästa gång.
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 00:09Tack för ett utmärkt arrangemang, mycket uppskattat. Extra tack till K-G lånet av kryckorna under morgonen...
Har inte bestämt mig om jag vill ha revansch för mitt mediokra resultat eller om jag är nöjd. Men blir det något nästa år är jag intresserad...
Tack för ett utmärkt arrangemang, mycket uppskattat. Extra tack till K-G lånet av kryckorna under morgonen...
Har inte bestämt mig om jag vill ha revansch för mitt mediokra resultat eller om jag är nöjd. Men blir det något nästa år är jag intresserad...
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 13:35Någon med GPS som fick någon uppfattning om hur många höjdmeter det blev per varv?
Någon med GPS som fick någon uppfattning om hur många höjdmeter det blev per varv?
Quote from Funbeat user on 3 July 2013, 22:38Min GPS säger 3,5 meter men jag är lite skeptisk, kändes som mer eller?
Min GPS säger 3,5 meter men jag är lite skeptisk, kändes som mer eller?
Quote from Funbeat user on 4 July 2013, 09:463,5 meter är nog "mycket" för lite... Med tanke på nedförsbacken och andra små "knölar" upp och ner....
3,5 meter är nog "mycket" för lite... Med tanke på nedförsbacken och andra små "knölar" upp och ner....