Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 19:32*längtar efter mitt livs första buff* (H:)
*längtar efter mitt livs första buff* (H:)
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 19:35Jag fick en idag med senaste numret av Cycling +
Jag fick en idag med senaste numret av Cycling +
Quote from ellen olsson on 1 November 2010, 21:38Anna har gjort det mesta jobbet med den nya enkäten. Äras den som äras bör. 🙂
Anna har gjort det mesta jobbet med den nya enkäten. Äras den som äras bör. 🙂
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:44*gör vågen för Anna* *tack till Magnus*
Jag har fyllt i enkäten och nu väntar jag bara på att "rätt buff vinner". 😉
*gör vågen för Anna* *tack till Magnus*
Jag har fyllt i enkäten och nu väntar jag bara på att "rätt buff vinner". 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:59Är det någon som vet va buffarna kommer att kosta?
Är det någon som vet va buffarna kommer att kosta?
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 21:59Jag har aldrig haft en buff men tycker att det ska bli intressant att testa. Sen vet jag inte vem i familjen som kommer att finna den mest intressant att använda.
I ärlighetens namn är jag lite besviken på att det inte blev en sådan här i Funbeats färge
Jag har aldrig haft en buff men tycker att det ska bli intressant att testa. Sen vet jag inte vem i familjen som kommer att finna den mest intressant att använda.
I ärlighetens namn är jag lite besviken på att det inte blev en sådan här i Funbeats färge
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 22:07Tord: En sån hade varit grym! :D(t+)
Tord: En sån hade varit grym! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 1 November 2010, 23:29Åh, jag behöver verkligen en sån här!
Åh, jag behöver verkligen en sån här!
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 08:48Tack för den länken Tord! Två julklappar spikade; Funbeat-buff till mig och skägg-mössa till maken (H:)
Tack för den länken Tord! Två julklappar spikade; Funbeat-buff till mig och skägg-mössa till maken (H:)
Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 09:58Det finns en mellanstorlek mellan barn och original, eller om det om är två?
Baby, junior, dam- slim fit, original.Skillnaderna är dock ganska små och dam är liten till mig.
Det finns en mellanstorlek mellan barn och original, eller om det om är två?
Baby, junior, dam- slim fit, original.
Skillnaderna är dock ganska små och dam är liten till mig.