Quote from Funbeat user on 2 November 2010, 10:59Dam och junior ska vara samma storlek. Lite olika teman på trycken bara 🙂
Dam och junior ska vara samma storlek. Lite olika teman på trycken bara 🙂
Quote from ellen olsson on 2 November 2010, 11:27...och Babystorleken funkar enligt mina kompisars erfarenhet upp till knappt 3 års ålder, sedan är det junior/dam som gäller.
...och Babystorleken funkar enligt mina kompisars erfarenhet upp till knappt 3 års ålder, sedan är det junior/dam som gäller.
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 14:12OK, var som sagt lite osäker på skillnaderna. 🙂
OK, var som sagt lite osäker på skillnaderna. 🙂
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 15:27Tack för alla svar, det har nu kommit in 118 svar, vilket är tillräckligt för Olle att dra igång processen, så jag stänger härmed enkäten.
Tack för alla svar, det har nu kommit in 118 svar, vilket är tillräckligt för Olle att dra igång processen, så jag stänger härmed enkäten.
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 16:18Ska den finnas både i Polar och vanlig variant? Annars bör enkäten fortsätta.
Ska den finnas både i Polar och vanlig variant? Annars bör enkäten fortsätta.
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 16:19Varför bör enkäten fortsätta om det bara blir en av varianterna?
Varför bör enkäten fortsätta om det bara blir en av varianterna?
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 16:20För att då blir det kanske båda varianterna.
För att då blir det kanske båda varianterna.
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 16:23Jag förstår inte hur du tänker? Tror du att de som svarar från och med idag har annan åsikt än de som har svarat hittills?
Olle kollar med leverantören nu, mer vet jag inte.
Jag förstår inte hur du tänker? Tror du att de som svarar från och med idag har annan åsikt än de som har svarat hittills?
Olle kollar med leverantören nu, mer vet jag inte.
Quote from Funbeat user on 3 November 2010, 16:27Tänker?
Ähh, det är som att torka sig innan man skiter, enligt en välkänd poet.
Tänker?
Ähh, det är som att torka sig innan man skiter, enligt en välkänd poet.
Quote from Funbeat user on 4 November 2010, 19:46Jag gissar att David menar att även om det inte hunnit komma in tillräckligt med intresserade för båda varianterna så kanske det kommer om enkäten är öppen längre?
Jag gissar att David menar att även om det inte hunnit komma in tillräckligt med intresserade för båda varianterna så kanske det kommer om enkäten är öppen längre?