Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 14:30Jag bjuder på en gainomax/Djurgårdsdel som springs i mitt namn. Den som spurtar uppför Västerbron 2:a varvet i mitt namn får 2. 😀
Jag bjuder på en gainomax/Djurgårdsdel som springs i mitt namn. Den som spurtar uppför Västerbron 2:a varvet i mitt namn får 2. 😀
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 14:49Är det tillåtet att sälja sin andel av en mara eller måste man sälja hela maran. (#)
Är det tillåtet att sälja sin andel av en mara eller måste man sälja hela maran. (#)
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 16:06Stefans skämt genererar en fundering hos mig; _finns_ det marathonlopp som man kan "dela" på, t.ex två löpare som springer halva var?
Stefans skämt genererar en fundering hos mig; _finns_ det marathonlopp som man kan "dela" på, t.ex två löpare som springer halva var?
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 16:14http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=467601
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 17:36I Budapest marathon finns "Marathon Relay" där 3 eller 5 deltagare kan dela på sträckan. Fast det är såklart en egen klass.
Det var lite lustigt när jag sprang där förra året när det helt plötsligt kom löpare swischandes förbi i en väldans fart. Fast man
I Budapest marathon finns "Marathon Relay" där 3 eller 5 deltagare kan dela på sträckan. Fast det är såklart en egen klass.
Det var lite lustigt när jag sprang där förra året när det helt plötsligt kom löpare swischandes förbi i en väldans fart. Fast man
Quote from Funbeat user on 25 May 2009, 17:52I Östergarn hade de även staffett. Man kunde också dubblera där. Först en sträcka i staffetten, växla till nästa och fortsätta resten själv. Anders Szalkai gjorde så och vann hela loppet.
I Östergarn hade de även staffett. Man kunde också dubblera där. Först en sträcka i staffetten, växla till nästa och fortsätta resten själv. Anders Szalkai gjorde så och vann hela loppet.