Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 13:45GRATTIS Markus!!
GRATTIS Markus!!
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 14:14Jag har för mig att man kan få ont i huvudet av ett kraftigt slag med handflatan mot bakhuvudet som någon slår en i frustration för att man är så jämrans frisk... 😉
Jag har för mig att man kan få ont i huvudet av ett kraftigt slag med handflatan mot bakhuvudet som någon slår en i frustration för att man är så jämrans frisk... 😉
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 14:28Maria: Jag känner så väl igen mig i dig. Är nybörjare i joggingspåret sen drygt ett halvår tillbaka. Jag hade precis samma panik och farhågor som dig, men utan anledning. Visst känns det när man varit sjuk och inte sprungit på ett tag, men man tappar inte
Maria: Jag känner så väl igen mig i dig. Är nybörjare i joggingspåret sen drygt ett halvår tillbaka. Jag hade precis samma panik och farhågor som dig, men utan anledning. Visst känns det när man varit sjuk och inte sprungit på ett tag, men man tappar inte
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 17:14Först och främst håller jag med Erik, så Markus får kanske passa sig? 😉
Sen kan ju jag, som lidit av migrän hela livet, säga i alla fall ett par saker man kan få huvudvärk av som man inte själv kan rå för eller göra nåt åt:
1) Väderomslag (jag får det
Först och främst håller jag med Erik, så Markus får kanske passa sig? 😉
Sen kan ju jag, som lidit av migrän hela livet, säga i alla fall ett par saker man kan få huvudvärk av som man inte själv kan rå för eller göra nåt åt:
1) Väderomslag (jag får det
Quote from Funbeat user on 9 July 2009, 21:03Tack så himla mycket för era svar! 🙂
Jag känner mig betydligt lugnare nu, även om det kryper i kroppen 😉 Idag köpte jag mig nya skor oxå, så nu blev jag ännu mer sugen!! (skrev i annan tråd om det bekymret, men jag hittade ett par tillslut Nike air pega
Tack så himla mycket för era svar! 🙂
Jag känner mig betydligt lugnare nu, även om det kryper i kroppen 😉 Idag köpte jag mig nya skor oxå, så nu blev jag ännu mer sugen!! (skrev i annan tråd om det bekymret, men jag hittade ett par tillslut Nike air pega
Quote from Fredric Lagerström on 9 July 2009, 21:18Rött vin ger huvudvärk med.
Rött vin ger huvudvärk med.