Quote from Funbeat user on 4 September 2011, 20:51Jag var i samma läge förra året; blev sjuk med 3-4 v kvar till LL 30, befann mig dessutom på tjänsteresa utomlands veckorna innan och fick bara kortare löppass, hade sprungit 2 x 15 i Ursvik under sommaren.. Jag tog mig runt, kände mig väldigt pigg hela v
Jag var i samma läge förra året; blev sjuk med 3-4 v kvar till LL 30, befann mig dessutom på tjänsteresa utomlands veckorna innan och fick bara kortare löppass, hade sprungit 2 x 15 i Ursvik under sommaren.. Jag tog mig runt, kände mig väldigt pigg hela v
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 06:33Elina/Viktoria: Jag tänker nog också lägga in förutbestämda gångpauser redan från början för att inte bli trött, det funkade superbra när jag gjorde mitt längsta långpass hittills (20km) då jag sprang 9 minuter och gick 1 minut hela vägen. MEN... jag tänk
Elina/Viktoria: Jag tänker nog också lägga in förutbestämda gångpauser redan från början för att inte bli trött, det funkade superbra när jag gjorde mitt längsta långpass hittills (20km) då jag sprang 9 minuter och gick 1 minut hela vägen. MEN... jag tänk
Quote from Funbeat user on 5 September 2011, 09:32Hej!
Jag ska också starta första gången och mitt mål är detsamma; ta mig runt!
Jag kommer också att planera in sträckor där jag ska gå och andra sträckor där jag kan springa. Det sägs ju att Lidingö 30 är som en mara pga att det är kuperat.
Hinner du bli
Hej!
Jag ska också starta första gången och mitt mål är detsamma; ta mig runt!
Jag kommer också att planera in sträckor där jag ska gå och andra sträckor där jag kan springa. Det sägs ju att Lidingö 30 är som en mara pga att det är kuperat.
Hinner du bli