Quote from Pernilla Liljegren on 7 July 2007, 16:22Min mamma är född och uppvuxen där...så det är nostalgi för mig med
Min mamma är född och uppvuxen där...så det är nostalgi för mig med
Quote from Karolina Bergsten on 7 July 2007, 22:24Så det finns fler med rötterna i Hylandsmylla i nordväst skåne, trevligt 🙂
Så det finns fler med rötterna i Hylandsmylla i nordväst skåne, trevligt 🙂
Quote from Therese Woodhill on 8 July 2007, 14:59sjukgymnast kan remittera till läakre, och läkare kan remittera till sjukgymnast.
sjukgymnast kan remittera till läakre, och läkare kan remittera till sjukgymnast.
Quote from Funbeat user on 10 July 2007, 22:18Jaha, så var jag hos sjukgymnasten idag. Vickade och vred, tryckte och klämde och tittade på knäna när jag gick och när jag gjorde utfall. Nästan inget av det hon gjorde gjorde ont och jag kände mig nästan lite fånig, som om jag var "inbillningssjuk". Men
Jaha, så var jag hos sjukgymnasten idag. Vickade och vred, tryckte och klämde och tittade på knäna när jag gick och när jag gjorde utfall. Nästan inget av det hon gjorde gjorde ont och jag kände mig nästan lite fånig, som om jag var "inbillningssjuk". Men
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 02:21kollade sjukgymnasten din rygg? har du haft ont i ryggen någon gång tidigare?
kollade sjukgymnasten din rygg? har du haft ont i ryggen någon gång tidigare?
Quote from Bjarne Lewin on 27 July 2007, 16:50Jag har också en överrörlightesdiagnos. Tyvärr har inte sjukgymnasten berättat i vilken led men jag tror att det är i höften. Efter en lång period av avhållsamhet från nästan allt annat har jag nu byggt upp muskler i stjärt, bål och ljumske och nu springe
Jag har också en överrörlightesdiagnos. Tyvärr har inte sjukgymnasten berättat i vilken led men jag tror att det är i höften. Efter en lång period av avhållsamhet från nästan allt annat har jag nu byggt upp muskler i stjärt, bål och ljumske och nu springe
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 17:25nej, hon kollade inte ryggen vad jag minns. har aldrig haft problem med den.
Ja Evely, det gäller väl bara att ligga i med träningen... men jag är så förbaskat dålig på det. Bara slarvar (#) Kul att höra att du blivit bättre av sjukgymnastiken, då finns
nej, hon kollade inte ryggen vad jag minns. har aldrig haft problem med den.
Ja Evely, det gäller väl bara att ligga i med träningen... men jag är så förbaskat dålig på det. Bara slarvar (#) Kul att höra att du blivit bättre av sjukgymnastiken, då finns
Quote from Bjarne Lewin on 27 July 2007, 18:08Ja, sjukgymnastik är som ett personlighetstest. Är jag en målinriktad person? Svar Ja! Jag gör alla övningar som jag ska och klarar därmed också av skadad.
Å andra sidan så är det faktiskt viktigt att man har rätt sjukgymnast. Min är jätteduktig och hon
Ja, sjukgymnastik är som ett personlighetstest. Är jag en målinriktad person? Svar Ja! Jag gör alla övningar som jag ska och klarar därmed också av skadad.
Å andra sidan så är det faktiskt viktigt att man har rätt sjukgymnast. Min är jätteduktig och hon
Quote from Funbeat user on 27 July 2007, 19:13Det hade varit bra att ha ett träningsprogram att följa. Jag fick inte det, utan bara exempel på någon övning och vilka muskler jag skulle träna.
Det hade varit bra att ha ett träningsprogram att följa. Jag fick inte det, utan bara exempel på någon övning och vilka muskler jag skulle träna.