Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 22:10Saknar min hund (hon vill inte springa 🙁 )
Saknar min hund (hon vill inte springa 🙁 )
Quote from Jan Lundquist on 22 July 2008, 22:11Min hund är inte heller så pigg på att springa, jag får mest dra omkring henne. Enklast är när vi kommer ut lite mer i vildmarken så hon kan vara lös.
Men jag ska nog tillåta herrsällskapet att hänga med på löprundan någon dag så får vi se hur det går 🙂
Min hund är inte heller så pigg på att springa, jag får mest dra omkring henne. Enklast är när vi kommer ut lite mer i vildmarken så hon kan vara lös.
Men jag ska nog tillåta herrsällskapet att hänga med på löprundan någon dag så får vi se hur det går 🙂
Quote from Funbeat user on 22 July 2008, 22:19De bästa passen att ha sällskap på är intervallpass på bana, tycker jag. För då kan var och en springa i sitt eget tempo. Man behöver inte ens köra samma slags intervaller, det blir socialt ändå med lite snack före, efter och i vilorna mellan intervallern
De bästa passen att ha sällskap på är intervallpass på bana, tycker jag. För då kan var och en springa i sitt eget tempo. Man behöver inte ens köra samma slags intervaller, det blir socialt ändå med lite snack före, efter och i vilorna mellan intervallern
Quote from Funbeat user on 23 July 2008, 12:55Kör nåt slags intervaller med min dotter på löparbanan, hon cyklar när jag springer.
Kör nåt slags intervaller med min dotter på löparbanan, hon cyklar när jag springer.
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 13:27Anders jo de är bra med sällskap de tycker jag med
Anders jo de är bra med sällskap de tycker jag med
Quote from Funbeat user on 24 July 2008, 21:36Jag brukar springa med min mammas lilla vovve, 6 kilo och jättesnabb. Att springa är det bästa han vet! 😀 När man har en sån liten kanon med sig så blir man jättepeppad och orkar jogga/springa hela sträckan man tänkt sig!
//Lina
Jag brukar springa med min mammas lilla vovve, 6 kilo och jättesnabb. Att springa är det bästa han vet! 😀 När man har en sån liten kanon med sig så blir man jättepeppad och orkar jogga/springa hela sträckan man tänkt sig!
//Lina
Quote from Funbeat user on 26 July 2008, 11:02tyvärr kan inte jag springa alls pga knäna och har inga reflexer men de blir promenader + cykling
tyvärr kan inte jag springa alls pga knäna och har inga reflexer men de blir promenader + cykling
Quote from Elias Engqvist on 29 July 2008, 21:46Kom nyligen hem efter ett snabbdistanspass med c:a 40 kompisar 🙂
Halvmaratonträningen på tisdagar vid Ösetrmalms IP, stockholm.
Med så många finns det alltid någon på samma nivå som en själv... Kul o inspirerande!
Kom nyligen hem efter ett snabbdistanspass med c:a 40 kompisar 🙂
Halvmaratonträningen på tisdagar vid Ösetrmalms IP, stockholm.
Med så många finns det alltid någon på samma nivå som en själv... Kul o inspirerande!
Quote from Funbeat user on 29 July 2008, 22:59Christer:
Måste man inte vara typ medlem för att delta?
Christer:
Måste man inte vara typ medlem för att delta?
Quote from Elias Engqvist on 30 July 2008, 08:07Jo, det var en anmälningsavgift på 300 tror jag...ville bara berätta ... vet inte om det går att gå med nu
Jo, det var en anmälningsavgift på 300 tror jag...ville bara berätta ... vet inte om det går att gå med nu