Quote from Funbeat user on 8 April 2009, 22:53Hade det stämt med skärmar och luftmotståndet så hade alla tempocyklar sett annorlunda ut.
Visa gärna vindtunneltester som ger belägg för att Cervelo, TREK, Ridley med flera har spenderat månader i vindtunnlar och har missat detta.
Hade det stämt med skärmar och luftmotståndet så hade alla tempocyklar sett annorlunda ut.
Visa gärna vindtunneltester som ger belägg för att Cervelo, TREK, Ridley med flera har spenderat månader i vindtunnlar och har missat detta.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 06:41UCI har väl förbjudit skärmar eller...
UCI har väl förbjudit skärmar eller...
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 10:03När solen gassar är det inte snyggt med skärmar, men när det är blött är det skönt att slippa sprut på stjärten och i ansiktet. Skärmar har en mycket bra funktion och det är ett individuellt val om man vill följa skönhetsideal eller fatta ett rationellt b
När solen gassar är det inte snyggt med skärmar, men när det är blött är det skönt att slippa sprut på stjärten och i ansiktet. Skärmar har en mycket bra funktion och det är ett individuellt val om man vill följa skönhetsideal eller fatta ett rationellt b
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 10:09Det räcker rätt långt med en plastbakskärm som man spänner fast på sadelstolpen. Låt den sitta på hela tiden (det kanske regnar när du ska hem), gör att man slipper bli blöt på ryggen. Den är vågrät så luftmotståndet är försumbart, däremot skyddas inte an
Det räcker rätt långt med en plastbakskärm som man spänner fast på sadelstolpen. Låt den sitta på hela tiden (det kanske regnar när du ska hem), gör att man slipper bli blöt på ryggen. Den är vågrät så luftmotståndet är försumbart, däremot skyddas inte an
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 13:22viva la Skärm! (t+)
viva la Skärm! (t+)
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 14:00Jag skall på racer-semester i England i sommar....
Det blir bakskärm på hojen. - Bättre skärm, än grus mellan skinkorna.
Jag skall på racer-semester i England i sommar....
Det blir bakskärm på hojen. - Bättre skärm, än grus mellan skinkorna.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 14:08Ska du köra i regn?
Ska du köra i regn?
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 14:11Han sa ju England. Då kan du räkna med sol, regn, hagel o storm på en och samma dag.
Han sa ju England. Då kan du räkna med sol, regn, hagel o storm på en och samma dag.
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 14:14Är det semester att cykla på fel sida i regn?
Är det semester att cykla på fel sida i regn?
Quote from ellen olsson on 9 April 2009, 14:15Jag rekommenderar Hard Knott Pass.
http://www.climbbybike.com/climb.asp?Col=Hard-Knott-Pass&qryMountainID=7382
Jag rekommenderar Hard Knott Pass.
http://www.climbbybike.com/climb.asp?Col=Hard-Knott-Pass&qryMountainID=7382