Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 14:25Ben Nevis...
Ben Nevis...
Quote from ellen olsson on 9 April 2009, 14:30Det är nog inget bra ställe om man är rädd om sin ram...
Det är nog inget bra ställe om man är rädd om sin ram...
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 20:21Hej på er alla.
För min del får folk ha vad de vill på sina cyklar. Men för min egen del så gäller följande
Behövs det skärman för att kunna cykla, så är det för dåligt väder för att cykla, alltså behöver jag inga skärmar.
För jag cyklar inte i dåligt
Hej på er alla.
För min del får folk ha vad de vill på sina cyklar. Men för min egen del så gäller följande
Behövs det skärman för att kunna cykla, så är det för dåligt väder för att cykla, alltså behöver jag inga skärmar.
För jag cyklar inte i dåligt
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 20:27Är det så numera i försvaret att man kan välja på grund av väderleken?
Är det så numera i försvaret att man kan välja på grund av väderleken?
Quote from Funbeat user on 9 April 2009, 20:39Den senaste besparingen från Tolgfors innebär att försvaret endast är aktivt vid vackert väder. Fienden uppmanas härmed att följa detta direktiv.
Den senaste besparingen från Tolgfors innebär att försvaret endast är aktivt vid vackert väder. Fienden uppmanas härmed att följa detta direktiv.
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 01:16David.
Iofs, så gäller detta mig, att jag blivit en vackert väder människa, men detta är inget nytt inom FM, precis.
"Flygsäkerheten kräver" eller vad det nu är dom joddla om. Hur många gånger har man inte hört det då?
Så nu är det armens tur. Vi får
David.
Iofs, så gäller detta mig, att jag blivit en vackert väder människa, men detta är inget nytt inom FM, precis.
"Flygsäkerheten kräver" eller vad det nu är dom joddla om. Hur många gånger har man inte hört det då?
Så nu är det armens tur. Vi får
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 08:32Själv ska jag cykla uppför Grossglockner i Österrike.....Utan skärm..;)
http://www.glocknerkoenig.com/
Själv ska jag cykla uppför Grossglockner i Österrike.....Utan skärm..;)
http://www.glocknerkoenig.com/
Quote from Funbeat user on 10 April 2009, 08:38Ska du köra i string?
Ska du köra i string?