Quote from Ingemar Lindgren on 15 April 2008, 11:21Sakert bra om de ar stabila och langa nog. Skarmar som hamnar i hjul eller pa skumpiga partier slapper forbi en vattenstrale ar inte mycket att ha. Ngn med erfarenhet av dessa?
Sakert bra om de ar stabila och langa nog. Skarmar som hamnar i hjul eller pa skumpiga partier slapper forbi en vattenstrale ar inte mycket att ha. Ngn med erfarenhet av dessa?
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 11:47Jag köpte SKS-varianten till min Cannondale CC (http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=2&funk=visa_artikel&artnr=SKS028), motsvarar dem du länkade till överst. Har du hålen i ramen rekommenderar jag långa stänkor, speciellt skyddas vev
Jag köpte SKS-varianten till min Cannondale CC (http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=2&funk=visa_artikel&artnr=SKS028), motsvarar dem du länkade till överst. Har du hålen i ramen rekommenderar jag långa stänkor, speciellt skyddas vev
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 19:5718.5 mil? Jag har av nån anledning fått för mig att du bor i Sveg, var hittar du Biltema inom 20 mil därifrån?
18.5 mil? Jag har av nån anledning fått för mig att du bor i Sveg, var hittar du Biltema inom 20 mil därifrån?
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 19:58Ursäkta, tänkte fel. Jag tänker clas ohlsson...
Ursäkta, tänkte fel. Jag tänker clas ohlsson...
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 20:03Ah. Du får trampa på några mil till för att komma till Sundsvall istället. Vägen mellan Ytterhogdal och Ånge borde åtminstone vara en ganska fin cykelsträcka.
Ah. Du får trampa på några mil till för att komma till Sundsvall istället. Vägen mellan Ytterhogdal och Ånge borde åtminstone vara en ganska fin cykelsträcka.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 20:1418,5 eller 22, skit samma. Det blir en fin dagstur.
18,5 eller 22, skit samma. Det blir en fin dagstur.
Quote from Jonas Täng on 15 April 2008, 21:30Varför beställa på CC när samma produkter är billigare och fraktfria på wiggle och man oftast får grejorna snabbare också?
Allt finns ju inte på Biltema. MEn det som finns där är ofta användbart.
Varför beställa på CC när samma produkter är billigare och fraktfria på wiggle och man oftast får grejorna snabbare också?
Allt finns ju inte på Biltema. MEn det som finns där är ofta användbart.
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 21:45Det tog exakt två och en halv timme från dörren tills jag hade grejorna i näven inklusive resa.
Det slår inte Wiggle i vart fall.
Det tog exakt två och en halv timme från dörren tills jag hade grejorna i näven inklusive resa.
Det slår inte Wiggle i vart fall.
Quote from Jonas Täng on 15 April 2008, 21:55Men David, det var inte CC väl? Det var vad jag försökte få in på andraraden, att Biltemas valueformoney är oslagbart - det är när man inte hittar vad man söker där som man måste vidare nånannanstans!
2½ h t.o.r. jo det skulle nog gå om jag är ruskigt s
Men David, det var inte CC väl? Det var vad jag försökte få in på andraraden, att Biltemas valueformoney är oslagbart - det är när man inte hittar vad man söker där som man måste vidare nånannanstans!
2½ h t.o.r. jo det skulle nog gå om jag är ruskigt s
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 22:01Klart det var C C i Lund!
10-14 sekundmeter Sydostlig vind i drygt sex mil från HBG.
Det blev en tvåtimmers intervall.
Klart det var C C i Lund!
10-14 sekundmeter Sydostlig vind i drygt sex mil från HBG.
Det blev en tvåtimmers intervall.