Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumCykelSkärmar
You need to log in to create posts and topics.

Sakert bra om de ar stabila och langa nog. Skarmar som hamnar i hjul eller pa skumpiga partier slapper forbi en vattenstrale ar inte mycket att ha. Ngn med erfarenhet av dessa?

Jag köpte SKS-varianten till min Cannondale CC (http://www.cyclecomponents.com/cgi-bin/air_ibutik.fcgi?avd=2&funk=visa_artikel&artnr=SKS028), motsvarar dem du länkade till överst. Har du hålen i ramen rekommenderar jag långa stänkor, speciellt skyddas vev

18.5 mil? Jag har av nån anledning fått för mig att du bor i Sveg, var hittar du Biltema inom 20 mil därifrån?

Ursäkta, tänkte fel. Jag tänker clas ohlsson...

Ah. Du får trampa på några mil till för att komma till Sundsvall istället. Vägen mellan Ytterhogdal och Ånge borde åtminstone vara en ganska fin cykelsträcka.

18,5 eller 22, skit samma. Det blir en fin dagstur.

Varför beställa på CC när samma produkter är billigare och fraktfria på wiggle och man oftast får grejorna snabbare också?

Allt finns ju inte på Biltema. MEn det som finns där är ofta användbart.

Det tog exakt två och en halv timme från dörren tills jag hade grejorna i näven inklusive resa.
Det slår inte Wiggle i vart fall.

Men David, det var inte CC väl? Det var vad jag försökte få in på andraraden, att Biltemas valueformoney är oslagbart - det är när man inte hittar vad man söker där som man måste vidare nånannanstans!

2½ h t.o.r. jo det skulle nog gå om jag är ruskigt s

Klart det var C C i Lund!
10-14 sekundmeter Sydostlig vind i drygt sex mil från HBG.
Det blev en tvåtimmers intervall.