Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 22:09Verkar vara läga för att skriva ut Cykelcity eller Cyclecomponents i klartext. (Eller vad ni nu anser att CC betyder.)
Verkar vara läga för att skriva ut Cykelcity eller Cyclecomponents i klartext. (Eller vad ni nu anser att CC betyder.)
Quote from Funbeat user on 15 April 2008, 22:16CC är i Karlstad och C C är i Lund, GBG och Stockholm.
CC är i Karlstad och C C är i Lund, GBG och Stockholm.
Quote from Jonas Täng on 15 April 2008, 22:26Jättebra poäng, Gunnar! Såklart tänkte jag på postorderföretaget cyclecomponents - jag som bor så långt från Stockholm, Lund o Göteborg och varhelst det nu kan finnas fler kunde ju inte tänka mig att det skulle bli en förväxling på det viset!
Och, till
Jättebra poäng, Gunnar! Såklart tänkte jag på postorderföretaget cyclecomponents - jag som bor så långt från Stockholm, Lund o Göteborg och varhelst det nu kan finnas fler kunde ju inte tänka mig att det skulle bli en förväxling på det viset!
Och, till
Quote from Ingemar Lindgren on 16 April 2008, 12:04Sa Wiggle ar fraktfritt? Borde aven galla Belgien, kanske dags att prova... borde val vara battre priser an (atminstone motsvarande som) Cyclecomponents ocksa?
Sa Wiggle ar fraktfritt? Borde aven galla Belgien, kanske dags att prova... borde val vara battre priser an (atminstone motsvarande som) Cyclecomponents ocksa?
Quote from ellen olsson on 16 April 2008, 18:09> Sa Wiggle ar fraktfritt?
Om du beställer för mer än GBP50 - inte speciellt svårt - så är det iallafall fraktfritt till Sverige. 🙂
> Sa Wiggle ar fraktfritt?
Om du beställer för mer än GBP50 - inte speciellt svårt - så är det iallafall fraktfritt till Sverige. 🙂
Quote from Funbeat user on 16 April 2008, 21:19Biltemas valueformoney är oslagbart
Gäller det även cyklarna? Behöver en lite grövre cykel att hemsöka grusvägar med, dock ingen jättehård körning och inte heller särskilt ofta eller snabbt. Noterade att växelgrupperna på deras MTB-cyklar inte var så rol
Biltemas valueformoney är oslagbart
Gäller det även cyklarna? Behöver en lite grövre cykel att hemsöka grusvägar med, dock ingen jättehård körning och inte heller särskilt ofta eller snabbt. Noterade att växelgrupperna på deras MTB-cyklar inte var så rol