Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSkärpning!
You need to log in to create posts and topics.

Nu när jag tänker efter (och bara för att spä på med lite mer på inledningen på denna diskussion)....

Jag tycker att det är rätt skönt när hamnar in den där klassiska situationen då man träffar vännen som lever i "parförhållande" där vännen beklagar sig

Ok, jag ger mig. Det finns positiva grejer med singellivet, och vi ska hålla en positiv anda här i singelgruppen 😀 och inte tycka synd om oss själva. Så jag håller med alla föregående i tråden.

Undrar om synen på singeltillvaron är olika för killar och

Heja på Joachim... håll drömmen levande.. bilda en motstsåndsgrupp här i singeltråden... "Vi som tror på tvåsamhet" 😀
Sen.. vi är supersmarta vi kvinnor.. vi kan både tänka kloka saker och skriva förnuftigt.. två saker på en gång 😀
(L)

http://www.Hålldrömme

*he he he*
Silva "..vi kan både tänka kloka saker och skriva förnuftigt.."

Vettetusan om jag passar in på den beskrivningen.... *osäker*

Jocke: Klart man ska hålla drömmen vid liv!!!
Vem skulle inte vilja träffa en cykeltokig MAN.... 🙂
Någonstans fin

Men det är ju perfekt. Joachim söker cykeltokig kvinna och Annika söker cykeltokig man. Match made in heaven (L);)

😉 (L)

Den här tråden kan ju ligga till grund för en mindre eller kanske en stor rackare till doktorsavhandling 😀
Man vill ju hitta någon som man kan dela intressen och tillvaro med men samtidigt måste man ju ha "egentid", man får börja ägna sig åt saker och ev

opopopopop,.... Annika.. min personliga rekomenation är att INTE ställa av Honom på en cykelrunda.. nonono..
Men nu tror jag inte det är ett problem med Joachim! Han är ju dessutom lite mer av skogsmulle som tänker plocka pallplaceringar i cupen.. där li

En golftokig OCH övrig motion-tokig man, tack!

Räcker det inte med bara tokig? Det gör ju processen lättare i alla fall.