Forum

Forum Navigation
Forum breadcrumbs - You are here:ForumSINGELSkärpning!
You need to log in to create posts and topics.

*fnittrar*

...eller inte så tokig? 😉

Tokskön....(H)

Annika: Du får gärna ställa av mig i nån backe, men då får du jobba för det! (H) ! Vi kan väl testa uppe i Tierp 1 maj? 😉 Fast där finns det väl inga backar, Silva?

Silva: Jag anser mig vara lika delar Skogsmulle som Asfaltsödla. Och MTBn är ännu inte s

Tierp...*herregud* av alla ställen??!!

Njae....men du Jocke (får man kalla dig för det?....kan knappt stava till ditt namn...) jag siktar in mig på att toppa formen till midsommar i Falun - tills dess ska jag nog ha fått fart på påkarna, så då kan vi ab

Jocke: Det kanske är tvärtom så att det är parters som kommer och går medan intresset består. Det är därför vi som cyklar är singlar.

Tävla i backarna på GranFondot?? Men Annika.. det är ju för folk som INTE har licens.. inte ska tävla på SM.. åh DET ska du väl?

Va äre för fel på Tierp då föresten?? Jag lovar att det händer grejer här.. hur mycket som helst!! Va fanken, vi har ju syst

Man har ju sett en och annan ödla på cykel genom åren.

Silva: Klart jag ställer upp i SM - men jag kan nog inte låta bli att vara med på Grand Fondot också....för skojs skull.... 🙂

Sen kan jag tillägga att man absolut inte går ner i vikt av att jobba för mycket.

Lyssna på den här då:

Igår var jag så trö

Men annika.

Det låter som du borde ta ledigt och göra nåt helt annat några dagar.
Ut cykla åka någonstans det låter inte bra som det är nu.
Man jobbar för att leva
Man lever inte för att jobba

Lev efter detta så går det mycket bättre.