Quote from Guest on 29 October 2014, 18:44Hej
Härmed inbjuder vi till Skövde 6-timmars den 7 mars 2015.
Se vår hemsida för mer info, www.ultrasweden.seMvh Peter E
Hej
Härmed inbjuder vi till Skövde 6-timmars den 7 mars 2015.
Se vår hemsida för mer info, http://www.ultrasweden.se
Mvh Peter E
Quote from Funbeat user on 29 October 2014, 18:54japp, ska dit nu äntligen igen 🙂
japp, ska dit nu äntligen igen 🙂
Quote from Catharina Brattlin on 29 October 2014, 18:57Yeah!!! 😀
Yeah!!! 😀
Quote from Funbeat user on 29 October 2014, 20:16Är lite sugen på att begå ultrapremiär faktiskt... 🙂
Är lite sugen på att begå ultrapremiär faktiskt... 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2014, 20:49Here we come(t+)
Here we come(t+)
Quote from Catharina Brattlin on 29 October 2014, 22:00Sara, Du har väl gjort en IM? Då är ett 6-timmarslopp rena barnleken för Dig. 🙂
Sara, Du har väl gjort en IM? Då är ett 6-timmarslopp rena barnleken för Dig. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2014, 22:07Jo, visserligen, men detta är ändå något annat. Inte minst eftersom mållinjen närmar sig lika fort oavsett man sprintar eller står still. Tåls att tänka på. 🙂
Jo, visserligen, men detta är ändå något annat. Inte minst eftersom mållinjen närmar sig lika fort oavsett man sprintar eller står still. Tåls att tänka på. 🙂
Quote from Funbeat user on 29 October 2014, 22:44Hmm, ultra lockar... men kanske måste göra en hyfsad mara först ????
Min enda hittills blev ju lite dålig pga knäproblem
Hmm, ultra lockar... men kanske måste göra en hyfsad mara först ????
Min enda hittills blev ju lite dålig pga knäproblem
Quote from Funbeat user on 30 October 2014, 08:21Visst är det mentalt en omställning för tidslopp kontra ett vanligt, men 6 timmars är en rätt kort tid (allt är relativt). Inga problem Sara.
Nej man behöver inte alls gjort en bra Mara eller ens en dålig för att testa ett 6 timmars.
Känslan att gå i mål
Visst är det mentalt en omställning för tidslopp kontra ett vanligt, men 6 timmars är en rätt kort tid (allt är relativt). Inga problem Sara.
Nej man behöver inte alls gjort en bra Mara eller ens en dålig för att testa ett 6 timmars.
Känslan att gå i mål
Quote from Catharina Brattlin on 30 October 2014, 09:16Håller helt med Jan-Erik. Det är inget att vara "rädd" för. Dessutom brukar vi ha så herrans roligt på efterfesten. 😀
Hans, min första mara gjorde jag på runt 5 timmar och då insåg jag att jag kommer att fixa att hålla igång en timme till. Därav min för
Håller helt med Jan-Erik. Det är inget att vara "rädd" för. Dessutom brukar vi ha så herrans roligt på efterfesten. 😀
Hans, min första mara gjorde jag på runt 5 timmar och då insåg jag att jag kommer att fixa att hålla igång en timme till. Därav min för