Quote from Christer Heinbäck on 30 October 2014, 13:29En årlig tradition! 🙂
En årlig tradition! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2014, 15:44Sandra, hoppas verkligen att du är med 🙂
Sandra, hoppas verkligen att du är med 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2014, 19:29Yeeeeees! jag är hemma det datumet - nu gäller det att få till det bara med övriga livet 🙂
Yeeeeees! jag är hemma det datumet - nu gäller det att få till det bara med övriga livet 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2014, 19:40Kul om du kommer med Marie 🙂
Vi blir ju ett gäng som åker
Kul om du kommer med Marie 🙂
Vi blir ju ett gäng som åker
Quote from Funbeat user on 31 October 2014, 08:56Sara!
Våga!! Det är jättekul!!
och Skövde 6-timmars är mitt absoluta favoritultralopp! jag har deltagit tre gånger och har mitt distansrekord därifrån!! Servicen är suverän!! Stämningen på topp varje år! Trevligt, roligt, spännande och jobbigt såklart! :
Sara!
Våga!! Det är jättekul!!
och Skövde 6-timmars är mitt absoluta favoritultralopp! jag har deltagit tre gånger och har mitt distansrekord därifrån!! Servicen är suverän!! Stämningen på topp varje år! Trevligt, roligt, spännande och jobbigt såklart! :
Quote from Funbeat user on 31 October 2014, 15:11Men Josefine, är det någonting som man kan vara både nöjd och glad för att man inte kan åka till Skövdes 6 timmars, så är det väl att man ska få en bebis 2 veckor efter 😉
Men Josefine, är det någonting som man kan vara både nöjd och glad för att man inte kan åka till Skövdes 6 timmars, så är det väl att man ska få en bebis 2 veckor efter 😉
Quote from Funbeat user on 31 October 2014, 15:13Jan-Erik, visst är det så! Jag skulle inte byta min bebis mot ett sextimmars.
Nog för att alla mina vänner kallar mig galen som sysslar med ultra, men SÅÅ galen är jag inte 🙂
Jan-Erik, visst är det så! Jag skulle inte byta min bebis mot ett sextimmars.
Nog för att alla mina vänner kallar mig galen som sysslar med ultra, men SÅÅ galen är jag inte 🙂