Quote from Guest on 14 May 2009, 12:21En del av mig skriker: ut och jogga en sväng!
En annan del grymtar: träningsvärk...
En del uppmuntrar: men träningsvärken försvinner ju när du joggar.... typ..
En del suckar: men jag tränade ju igår, ska man inte hålla sig till varannan dag?
En del ropar:
En del av mig skriker: ut och jogga en sväng!
En annan del grymtar: träningsvärk...
En del uppmuntrar: men träningsvärken försvinner ju när du joggar.... typ..
En del suckar: men jag tränade ju igår, ska man inte hålla sig till varannan dag?
En del ropar:
Quote from Elias Engqvist on 14 May 2009, 12:31Ut och jogga!
Ut och jogga!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 12:32Japp ut o jogga med dig FNY !!!
Japp ut o jogga med dig FNY !!!
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 12:34Spring Fny, Spring!
Du vet hur det känns efteråt, eller hur? Fokusera på det...
Spring Fny, Spring!
Du vet hur det känns efteråt, eller hur? Fokusera på det...
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 12:35Meeh, har du inte fått fart ännu?
UT med dig!!🙂
Meeh, har du inte fått fart ännu?
UT med dig!!
🙂
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 12:52Vila idag. Och kanske imorgon också, kanske mer. Tills du är utvilad och fräsch igen.
Hitta sen ett träningsupplägg där du är nöjd både med träningspassen och med vilan däremellan. Det kommer då att kunna bli mer och mer träning så småningom om du behål
Vila idag. Och kanske imorgon också, kanske mer. Tills du är utvilad och fräsch igen.
Hitta sen ett träningsupplägg där du är nöjd både med träningspassen och med vilan däremellan. Det kommer då att kunna bli mer och mer träning så småningom om du behål
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 14:44Undrar bara om du kom iväg på någon runda, nu har det ju gått några timmar sen du undrade hur du skulle göra.
Hoppas att du tog ditt förnuft till fånga och sprang en runda för då vet du ju hur underbart du mår just nu.
Det finns ju inget skönare än att k
Undrar bara om du kom iväg på någon runda, nu har det ju gått några timmar sen du undrade hur du skulle göra.
Hoppas att du tog ditt förnuft till fånga och sprang en runda för då vet du ju hur underbart du mår just nu.
Det finns ju inget skönare än att k
Quote from ellen olsson on 14 May 2009, 14:49Det finns ju fler alternativ än vila och löpning...
Det finns ju fler alternativ än vila och löpning...
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 17:09å ja ba asså ja e typ sjuk så sluta klaga, spring istället
å ja ba asså ja e typ sjuk så sluta klaga, spring istället
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 19:24Ut å kuta Fny....å vi vill se en typ 8 kilometersrunda minst..? Sen finns det väl lite detaljer att putsa på vad gäller fotografering/självutlösare typ....Men vi tar träningen först. Hitta någon form av motivation..va faan som hellst å så stenhårt kör du
Ut å kuta Fny....å vi vill se en typ 8 kilometersrunda minst..? Sen finns det väl lite detaljer att putsa på vad gäller fotografering/självutlösare typ....Men vi tar träningen först. Hitta någon form av motivation..va faan som hellst å så stenhårt kör du