Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:18Ut och spring, träningsvärken försvinner när du blir varm(t+)
Ut och spring, träningsvärken försvinner när du blir varm(t+)
Quote from Funbeat user on 14 May 2009, 20:29FNY: Om din träningssatistik stämmer med den som finns på funbeat skulle jag hålla med Håkan att ta en vilodag idag. Se det långsiktigt, om man ökar för snabbt är risken för sjukdom och skada mycket högre.
FNY: Om din träningssatistik stämmer med den som finns på funbeat skulle jag hålla med Håkan att ta en vilodag idag. Se det långsiktigt, om man ökar för snabbt är risken för sjukdom och skada mycket högre.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 08:16Ät en pizza. Kolla på dålig tv och njut. Spring när du känner för det.
Ät en pizza. Kolla på dålig tv och njut. Spring när du känner för det.
Quote from Eric Jacobsson on 15 May 2009, 17:16hej igen =)
det bidde tyvärr ingen joggingtur, men å andra sidan en rejäl skogspromenad. Borde kanske ha joggat men va fan... och nej, träningsstatistiken här på funbeat stämmer inte alls med verkligheten för mig del =) Jag har under våren återhämtat mig
hej igen =)
det bidde tyvärr ingen joggingtur, men å andra sidan en rejäl skogspromenad. Borde kanske ha joggat men va fan... och nej, träningsstatistiken här på funbeat stämmer inte alls med verkligheten för mig del =) Jag har under våren återhämtat mig
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 17:18Men i så fall, är det inte bättre att bestämma min och max antal timmar som man ska träna (kanske t.o.m. med vilken intensitet) för att klara av att träna lagom och varken känna sig missnöjd med sin prestation eller gå in i väggen?
Men i så fall, är det inte bättre att bestämma min och max antal timmar som man ska träna (kanske t.o.m. med vilken intensitet) för att klara av att träna lagom och varken känna sig missnöjd med sin prestation eller gå in i väggen?
Quote from Eric Jacobsson on 15 May 2009, 17:26för många andra är det säkert en bra idé, men just för mig har ett av problemen varit att jag planerar för mycket... så just nu jobbar jag på att släppa kontrollen lite... faktiskt våga ta det lite lugnt också... och göra vad jag känner för. så inga minim
för många andra är det säkert en bra idé, men just för mig har ett av problemen varit att jag planerar för mycket... så just nu jobbar jag på att släppa kontrollen lite... faktiskt våga ta det lite lugnt också... och göra vad jag känner för. så inga minim
Quote from Lotta Lindström on 15 May 2009, 17:35Jag undrade lite var du hade tagit vägen. Hoppas det går bättre nu. (L)
Jag undrade lite var du hade tagit vägen. Hoppas det går bättre nu. (L)
Quote from Eric Jacobsson on 15 May 2009, 17:44tack (L)
tack (L)
Quote from Eric Jacobsson on 15 May 2009, 18:33förresten Kjell, tack för liknelsen! 😛 fast jag har nog lite kvar till Paula Ratcliff...;)
förresten Kjell, tack för liknelsen! 😛 fast jag har nog lite kvar till Paula Ratcliff...;)
Quote from Elias Engqvist on 15 May 2009, 22:35Jag har också saknat dig - för ditt roliga namn!
Jag har också saknat dig - för ditt roliga namn!