Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ut och spring, träningsvärken försvinner när du blir varm(t+)

FNY: Om din träningssatistik stämmer med den som finns på funbeat skulle jag hålla med Håkan att ta en vilodag idag. Se det långsiktigt, om man ökar för snabbt är risken för sjukdom och skada mycket högre.

Ät en pizza. Kolla på dålig tv och njut. Spring när du känner för det.

hej igen =)

det bidde tyvärr ingen joggingtur, men å andra sidan en rejäl skogspromenad. Borde kanske ha joggat men va fan... och nej, träningsstatistiken här på funbeat stämmer inte alls med verkligheten för mig del =) Jag har under våren återhämtat mig

Men i så fall, är det inte bättre att bestämma min och max antal timmar som man ska träna (kanske t.o.m. med vilken intensitet) för att klara av att träna lagom och varken känna sig missnöjd med sin prestation eller gå in i väggen?

för många andra är det säkert en bra idé, men just för mig har ett av problemen varit att jag planerar för mycket... så just nu jobbar jag på att släppa kontrollen lite... faktiskt våga ta det lite lugnt också... och göra vad jag känner för. så inga minim

Jag undrade lite var du hade tagit vägen. Hoppas det går bättre nu. (L)

tack (L)

förresten Kjell, tack för liknelsen! 😛 fast jag har nog lite kvar till Paula Ratcliff...;)

Jag har också saknat dig - för ditt roliga namn!