Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

12

Hej!

Bu är jag lite gnällig men det finns en egen grupp som heter just löprundor. Är det inte bättre att lägga in de där?
Dessa börjar ta över löpning gruppen.

Vad tycker ni andra, ska jag flytta över inlägg med rundor i till gruppen Löprundor? Själv kan jag inte riktigt bestämma mig. Men det kan ju onekligen vara lite förvirrande för nya besökare.

Jag håller med. Samt att man kan lägga löprundor i de diskussioner som finns som heter typ "löprundor, mät sträckan", istället för att varje runda ska vara en egen diskussion.

håller med malla! är ju riktigt ointressant med löprundor som man aldrig kommer att vara i närheten av.....

Håller med!

Är det inte bättre att varje runda ligger i en egen diskussion. Då kan man ju kanske hitta en runda i till exempel Gnesta eller vart man nu styr sina färde. När det bara ligger en lång radda med rundor i en enda lång diskussion så lär väl aldrig nån hitta

flytta på bara 🙂

Tycker att löprundor ska in i gruppen löprundor.
Tala med löprundor på löprundors vis... 🙂

Jo rundorna kanske inte ska ligga alla i samma diskussionstråd, borde kanske vara lite uppdelat efter område, som svealand, götaland osv. Men att ha en runda i en diskussion? Nee..de blir överfullt o inte så lätt o få nån översikt då.

Om man flyttar löprundorna till en egen grupp så bllir det lättare att ignorera löprundorna för oss som vill det genom att helt enkelt inte vara med i den gruppen. Shoot! 🙂

12