Quote from Lotta W on 1 November 2006, 07:49... och det blir lättare att hitta bra rundor om de ligger i en egen grupp med någorlunda bra beskrivningar i ämnesraden.
... och det blir lättare att hitta bra rundor om de ligger i en egen grupp med någorlunda bra beskrivningar i ämnesraden.
Quote from Torbjörn Ohlsson on 1 November 2006, 08:25Jag säger flytta!
Jag säger flytta!
Quote from Bjarne Lewin on 1 November 2006, 08:46Flytta dem!
Vill man hitta rundorna kan man ju söka under fliken träningsrundor! Där man dessutom kan söka under stadsnamn.Det måste ju vara det enklaste sättet att hitta just de rundor som angår en.
Som det känns nu så finns det bara en massa rundor i
Flytta dem!
Vill man hitta rundorna kan man ju söka under fliken träningsrundor! Där man dessutom kan söka under stadsnamn.Det måste ju vara det enklaste sättet att hitta just de rundor som angår en.
Som det känns nu så finns det bara en massa rundor i
Quote from Funbeat user on 1 November 2006, 10:25Sortera gärna under län eller landsdel, men kan bara hålla med, sortera bort dem!
Sortera gärna under län eller landsdel, men kan bara hålla med, sortera bort dem!
Quote from Magnus Ahlstrand on 1 November 2006, 21:53japp flytta dem!
japp flytta dem!
Quote from Arne Sylvest on 1 November 2006, 22:03Kan inte annat än instämma, flytta dem.
Kan inte annat än instämma, flytta dem.
Quote from Funbeat user on 2 November 2006, 02:14Ett ganska tydligt beslut från gruppens medlemmar 🙂
Jag har nu flyttat rundorna och skrivit en liten notis i gruppbeskrivningen om var rundor hör hemma.
Ett ganska tydligt beslut från gruppens medlemmar 🙂
Jag har nu flyttat rundorna och skrivit en liten notis i gruppbeskrivningen om var rundor hör hemma.
Quote from Magnus Ahlstrand on 3 November 2006, 20:54Åh tack!!!!!!! 🙂
Åh tack!!!!!!! 🙂