Quote from Håkan Öhling on 10 October 2007, 18:36va bra med en expert som kan leda oss rätt 🙂
va bra med en expert som kan leda oss rätt 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 20:45Jag har precis varit hos min farbror och fått diagnosen löparknä, vilket jag har förståt är bland de lindrigaste knäskadorna. Så nu blir det mycket stretch och försiktig träning. Tänkte köra lite alternativ träning som simning och spinning så länge knät l
Jag har precis varit hos min farbror och fått diagnosen löparknä, vilket jag har förståt är bland de lindrigaste knäskadorna. Så nu blir det mycket stretch och försiktig träning. Tänkte köra lite alternativ träning som simning och spinning så länge knät l
Quote from Funbeat user on 10 October 2007, 23:02alla, utan undantag, som får löpar knä bör träna upp gluteus medius statiskt. sök muskeln på nätet
alla, utan undantag, som får löpar knä bör träna upp gluteus medius statiskt. sök muskeln på nätet
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 15:27Hej Linnea.
"Jag har precis varit hos min farbror och fått diagnosen löparknä, vilket jag har förståt är bland de lindrigaste knäskadorna. Så nu blir det mycket stretch och försiktig träning. Tänkte köra lite alternativ träning som simning och spinning s
Hej Linnea.
"Jag har precis varit hos min farbror och fått diagnosen löparknä, vilket jag har förståt är bland de lindrigaste knäskadorna. Så nu blir det mycket stretch och försiktig träning. Tänkte köra lite alternativ träning som simning och spinning s
Quote from Funbeat user on 11 October 2007, 18:49Jag menar absolut inte att jag ska ge mig ut och springa idag eller den närmsta tiden. Så länge jag fortfarande har ont bara av att gå/cykla så tänker jag inte träna över huvud taget. När det sedan blir bättre, alltså att jag inte känner det så fort jag r
Jag menar absolut inte att jag ska ge mig ut och springa idag eller den närmsta tiden. Så länge jag fortfarande har ont bara av att gå/cykla så tänker jag inte träna över huvud taget. När det sedan blir bättre, alltså att jag inte känner det så fort jag r