Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har lite The OMM produkter på vät till min e-butik för att kolla om det är värt att börja sälja. Har tagit hem något ex av Kamleika Smock/byxor. Kanske kommer testa prylarna på CTS i South Devon, http://www.funbeat.se/discussion/show.aspx?ThreadID=129

Reklam reklam reklam...

Om jag gör så här då?

Olle säljer säkert en banner till dig.

Christer: Är inte alla inläggen i den här tråden reklam för produkter och varumärken?
Inlägget var ju informativt även om det var reklam, det är snarare ditt inlägg som är helt irrelevant för diskussionen.

Jens pratar om vad han har i sin egen web-butik. Det är mot funbeats regler - hade jag varit en vanlig privatperson kanske jag inte brytt mig så mycket men då man själv har affärsverksamhet inom branchen och försöker hålla sig till reglerna blir det lite

Att det är emot Funbeats regler är givetvis inte ok. Jag vet inte heller om det är satt i system eller om det var ett enstaka inlägg.
Det var med andra ord en onödig kommentar från min sida.

För att dra tillbaka tråden till ämnet så har jag testat Kamle

Nu råkade det ju vara precis den jacka det frågades om. Och jag har den inte för försäljning.. Jag har den på väg in för att kolla om jag tycker den är värd att sälja..

Jag vet att frågan gäller jacka. Men jag vill ändå slå ett slag för väst, appropå att det pratas om ventilerande jackor. Jag är också frusen av mig. Jag föredrar underställströja och en tunn/halvtunn flecetröja och uppepå det en vindväst med ventilering i

Jag gillar Enduras och Sportfuls jackor.