Quote from Guest on 17 May 2011, 19:32Den 19 juni är det ett år sedan Långpassgruppen i Göteborg startade sin verksamhet i och med att Alexander Abrahamsson lade ut en förfrågan om sällskap på helgens långpass i en tråd på jogg.se. Sedan dess har det sprungits både korta och långa långpass, d
Den 19 juni är det ett år sedan Långpassgruppen i Göteborg startade sin verksamhet i och med att Alexander Abrahamsson lade ut en förfrågan om sällskap på helgens långpass i en tråd på jogg.se. Sedan dess har det sprungits både korta och långa långpass, d
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 19:42Ligger mellan Stockholm Marathon och Båstad Marathon. Blir en tuff månad...
Men jag skall försöka att vara med...Kanske kan bestämma en tid när efter paus delen börjar så de som är sugna på de kortare sträckorna kan vara med...
Ligger mellan Stockholm Marathon och Båstad Marathon. Blir en tuff månad...
Men jag skall försöka att vara med...
Kanske kan bestämma en tid när efter paus delen börjar så de som är sugna på de kortare sträckorna kan vara med...
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 20:01Vilken kul idè att springa alla spåren i Skatås på en gång!
Vilken kul idè att springa alla spåren i Skatås på en gång!
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 09:40Jag planerar att hänga på! 🙂
Jag planerar att hänga på! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 May 2011, 20:58Om jag inte jobbar hänger jag såklart på 🙂
Om jag inte jobbar hänger jag såklart på 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 09:53Såååå roligt att konceptet sprider sig 😀 😀
Såååå roligt att konceptet sprider sig 😀 😀
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 10:23Jag kanske ska bjuda in till "Slottsskogsvallen all in: vi börjar på bana 8 och jobbar oss inåt." 🙂
Jag kanske ska bjuda in till "Slottsskogsvallen all in: vi börjar på bana 8 och jobbar oss inåt." 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 10:47Lars 🙂
Lars 🙂
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 11:26Självklart hoppas jag kunna vara med!
Självklart hoppas jag kunna vara med!
Quote from Funbeat user on 19 May 2011, 23:19Jag hade ändå tänkt göra det någon gång. Får ju passa på när jag får sällskap. 🙂
Jag hade ändå tänkt göra det någon gång. Får ju passa på när jag får sällskap. 🙂