Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 17:11Låter kul!
Vilket tempo blir det ungefär? 🙂
Blir längdrekord för mig om jag orkar hela vägen.(t+)
Låter kul!
Vilket tempo blir det ungefär? 🙂
Blir längdrekord för mig om jag orkar hela vägen.(t+)
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 21:07På våra vanliga långpass som brukar vara runt 20-25 km ligger tempot oftast på 5:40-6:00 min/km. Vi anpassar oss dock alltid efter den långsammaste löparen - ingen ska bli avhängd.
Den 18/6 när det handlar om ultradistans, och dessutom delvis i kuperad t
På våra vanliga långpass som brukar vara runt 20-25 km ligger tempot oftast på 5:40-6:00 min/km. Vi anpassar oss dock alltid efter den långsammaste löparen - ingen ska bli avhängd.
Den 18/6 när det handlar om ultradistans, och dessutom delvis i kuperad t
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 23:10Låter bra. Skall försöka vara med.
Låter bra. Skall försöka vara med.
Quote from Funbeat user on 7 June 2011, 22:04Perfekt, vi är 3 tjejer som har bokat in husvagnen på Kärralund den helgen för att träna en helhelg så det här passar ju perfekt, får väl se om alla springer hela distansen... Jättekul grej!!
Perfekt, vi är 3 tjejer som har bokat in husvagnen på Kärralund den helgen för att träna en helhelg så det här passar ju perfekt, får väl se om alla springer hela distansen... Jättekul grej!!
Quote from Funbeat user on 8 June 2011, 23:02Grupperar ni in er eller anpassar alla sig efter långsammaste löparen?
Grupperar ni in er eller anpassar alla sig efter långsammaste löparen?
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 10:45Tror inte det är riktigt bestämt... min åsikt är att iaf två grupper bör fungera bra. Att dela upp oss alltför mycket förstör ju en hel del av gemenskapen, som liksom är grejen med hela arrangemanget.
Tror inte det är riktigt bestämt... min åsikt är att iaf två grupper bör fungera bra. Att dela upp oss alltför mycket förstör ju en hel del av gemenskapen, som liksom är grejen med hela arrangemanget.
Quote from Funbeat user on 9 June 2011, 13:18Tanken var en grupp i 6:00-tempo och en grupp i 7:30-tempo.
Inget deltagande för mig tyvärr.
Tanken var en grupp i 6:00-tempo och en grupp i 7:30-tempo.
Inget deltagande för mig tyvärr.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 08:46Trevligt initiativ. Ser ut att kunna passa i kalendern så jag hakar på.
Trevligt initiativ. Ser ut att kunna passa i kalendern så jag hakar på.
Quote from Funbeat user on 10 June 2011, 12:40Jag hakar på! En rejäl utmaning för en som bara sprungit 21 km som längst!
Jag hakar på! En rejäl utmaning för en som bara sprungit 21 km som längst!
Quote from Funbeat user on 17 June 2011, 14:20Här kommer ett preliminärt tidsschema:
Samling 10:00 (kom i tid, stugan är öppen från 09:30) och start senast 10:10. Vi börjar med 18 km terrängspåret som bör ta cirka 2:10 för långsamma gruppen. Tio minuters paus för vätska in och ut, sedan klämmer vi g
Här kommer ett preliminärt tidsschema:
Samling 10:00 (kom i tid, stugan är öppen från 09:30) och start senast 10:10. Vi börjar med 18 km terrängspåret som bör ta cirka 2:10 för långsamma gruppen. Tio minuters paus för vätska in och ut, sedan klämmer vi g